Foto bij 021.

Sorry dat jullie zo lang hebben moeten wachten lovies
maar hier is dan eindelijk een nieuw deel
Hope you all like it :3

Leave some comments? <3
xxx

Mabel Johanson

Toen ik mijn ogen open deed zag ik dat er niemand in de kamer was. Wel raar want de jas van Liam hing nog over de stoel, Harry's jack lag ook nog steeds op de verwarming en ik zag dat Niall nog niet alles had opgegeten. Wat ik raar vindt want Niall gaat pas ergens heen als hij alles heeft opgegeten... Ik kijk uit het raam en denk aan het moment dat ik met Liam heb gekust. Gelijk spookt de kus van Harry en mij door die gedachte heen. Voelde ik misschien meer voor Harry dan voor Liam?Ik weet het niet, ze zijn allebei zo leuk! Wat moet ik doen...'You must be careful if you like 2 boys'. Ik draaide voorizichtig mijn hoofd om, omdat het nog steeds pijn deed, en ik zag een meisje in de deuropening staan. Zo te zien lag ze ook in het ziekenhuis want ze had net zo'n rare kleedachtigiets aan als dat ik aanheb. 'Come in' zei ik tegen haar. Ik schatte haar leeftijd in. 12,13 misschien?!'I'm Rose'. 'Hee Rose I'm Mabel, how did you know what I thought?'. Ik klopte op de lege plek op mijn bed en daar ging ze zitten. 'That's why I'm here, because I can read people's mind'. Dus ze kon gewoon gedachten lezen? Wow! 'Have you seen 3 boys coming out of my room?'. 'Do you mean Harry,Liam and Niall? Yeah, Harry came out first and then Liam and Niall went together downstairs'. Al zuchtend keek ik richting de deuropening hopend dat ze terug zouden komen. Opeens zag ik in de gang allemaal wortels vliegen. Werd ik nou gek of was het echt zo? Opeens zag ik dat Rose richting de gang liep.'LOUIS' riep ze. Riep ze nou Louis? Ik deed even mijn ogen dicht om na te denken of ik het goed hoorde toen ik ineens een plof hoorde. Mijn ogen spreden open en ik keek recht in de grijnsende ogen van Louis. 'LOUIS O MY GOSH, YOU ARE HERE! I WAS SITTING HERE ALONE CAUSE LIAM,NIALL AND HARRY LEFT AND I DON'T KNOW WHERE THEY ARE AND...'. Louis had mijn schouders vastgepakt terwijl ik zo gestresst aan het schreeuwen was en schudde me door elkaar.'MABEL CALM DOWN' schreeuwde hij met een grijnsend gezicht.Op een normaal volume ging hij verder.'They are talking together about you and Liam and Harry. Niall is there too'. Een zucht van opluchting verliet mijn mond. Het was zo fijn dat Louis niet zo moeilijk deed.'Mabel you don't have too think that I just let this happen okay? I'm here to help you guys out this situation and I wanted to talk with you about it. So start at the beginning with you and Liam'.

Reageer (2)

  • Valverde

    Snel verdeerrrrr!

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Wauw, best eng als je gedachten kan lezen, want als iemand ooit komt te weten wat ik allemaal wel niet uitspook met Louis in mijn gedachten.. I'm a perv.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen