Foto bij 023.

Ik ben heel trots op het tweede stukje in dit deel :3
So please leave a comment <3

xx

Mabel Johanson

'YOU GUYS PROMISSED WHAT?SO IT'S ALL MY FAULT NOW? YOU SELFISH PEOPLE'. Agressief smeet ik één van al die kussens van het ziekenhuis tegen de muur. Geschrokken sprong Niall achteruit,dook Liam weg om het kussen te ontwijken en Louis kwam juist naar me toe om me te kalmeren.'Mabel, take a deep breath and calm down'.Weer legde hij zijn handen op mijn schouders om me te kalmeren. En het werkte, alweer. Opeens kwam er een zuster binnen gerent.'Is everything okay? I heard a lot of screaming all the time, is there something wrong Miss Johanson?'. 'Yes Miss, everything is okay' en ik knikte even naar haar waardoor ze gelijk omdraaide en de kamer weer uitliep. Vermoeid van het schreeuwen viel ik in slaap,op Harry's schouder. Hij was namelijk naast me komen zitten. Hij rook naar een aftershave van Dolce&Gabanna. De vriend van mijn broer had die ook altijd op en het rook GEWELDIG.

*tijdpsrong*

Ik rekte me uit,moest enorm gapen en deed uiteindelijk mijn ogen open.'Auts' hoorde ik naast me. Blijkbaar had ik Harry geslagen toen ik me uitrekte. Ik keek even goed rond en kwam erachter dat ze allemaal bij mij in bed waren gaan liggen. Harry links van me, Liam rechts en Louis en Niall lagen bij het voeteneind. Uit de hangstoel in de hoek van de kamer hing een paar schoenen. Ik volgde de benen die bij de schoenen hoorden en kwam uiteindelijk bij Zayn's hoofd uit. Blijkbaar was hij hier ook al heen gekomen. Gezellig! Alleen Harry was wakker. 'Morning Haz'. 'Goodmorning sunshine' en toen hij dat had gezegt kwam er een brede grijns op mijn gezicht. Ik gaf hem een kus op zijn wang en hij kreeg gelijk rode wangen.Zijn krullen zaten een beetje door de war maar het zag er heel sexy uit. Ik kon het daarom ook niet laten om er even mee te spelen. 'What are you doing?' bezorgd over zijn haar keek hij me aan.'Nothing, they are just so sexy I just have to touch them'. Mijn eigen grapje liet me grinniken en ondertussen maakte ik vlechtjes in Harry's haar. Toen hij merkte dat ik vlechtjes in zijn haar aan het maken was keek hij naar mij met een ditgajetochnietmenen blik. Daar reageerde ik weer op door mijn schouders op te halen. Opeens voelde ik hoe een hand mijn enkel vast pakte.Gelijk begon ik te grinniken toen ik zag wie het was. Niall was in zo'n diepe slaap dat hij opgerold als een baby lag en mijn enkel stevig vast had. Soms leek het net een klein kind terwijl hij het andere moment heel serieus is. Maar lief is hij in ieder geval wel! Ondertussen waren mijn handen geen vlechtjes meer aan het maken en toen ik opzij keek zag ik hoe Harry ze er gelijk weer uithaalde. Jammer het stond wel grappig.

Reageer (3)

  • essiejansen

    Snel verder!! (H)

    Xxx

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Oehh, nu moet je snel verder!

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Zou wel wat zijn als je wakker word in je bed met 1D! And I keep saying: Love your story babe! <3
    ps. Niall blijft een cutie :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen