Foto bij The dead .. or not ?

nieuwe

kakashi pov;
' kakashi wacht'gilde daisy die me achterna kwam gerend.' We moeten blair helpen kakashi please obito kan het niet inz'n eentje'gil ik bijna huilend.' We maken eerst de missie af daisy'zegt kakashi lciht geraakt.' En als ik daar nu zat ,zou je me dan ook achterlaten ?'vroeg daisy me dringend terwijl ze aan m'n pols trok .' Nee ik zou je redden'zegt ik droogjes.Ze pakte met haar warme handen mijn koude handen vast.' Nou ,en blair in mijn vriendin ook de jouwe en denk hoe obito zich nu voelt hij kan het niet alleen aan hij heeft nog niet eens sharingan'zegt ze dringend.Ik zucht en ze kijkt me diep in m'n ogen aan.' Okee ,okee daisy kom opschieten.'zeg ik zuchtend.ze omhelst me en we rennen snel weg,zoekend naar obito en blair.

obito pov;
'Gevonden,rustig aan ik kan dit'.Ik sla mezelf tegen m'n wangen aan om me rustig te houden.' Oke hier ga ik 'mompel ik bemoedigend in mezelf.' Waar ga jij heen ?'vraagt de vijand die ineens achter me staat.Ik draai m'n hoofd om en zie dat de man me wilt raken met een kunai ,ineens staat kakashi voor me en raakt hij de man met het zwaard dat hij van zijn vader heeft.' Obito gaat het ?'vraagt daisy me zorgzaam.' Kakashi ,daisy waarom zijn jullie hier ?'vraag ik ze nog half in schok.'Nou,ik kan dit niet overlaten aan een huilbabyninja als jij hé 'zegt kakashi droog tegen me.Daisy grinnikt.'Kakashi'mompel ik nog half in schok.De vijand mompelt iets en verdwijnt.'Daisy ,ga ergens veilig staan en doe niks wat er ook gebeurt,obito let goed op en probeer alles in de gaten te houden'beveelt kakashi ons.Daisy doet wat kakashi zegt en verstopt zich onder in de bosjes.Ik kijk om me heen ' Waar kan hij zijn ?'mompel ik .' Obito achter je 'gilt kakashi.Ik draai me om en de man verschijnt achter me ,voordat hij me kan raken springt kakashi ervoor en wordt hij in z'n oog geraakt.'M'n oog'kreunt kakashi pijnlijk.' kakashi'roep ik bezorgt en ik loop op hem af.Hij pakt met z'n hand z'n oog vast.' Kakashi gaat het ?'gil ik bijna.' De vijand ,hij is goed'mompelt kakashi.De tranen lipen in m'n ogen.' Vertel me niet dat je weer zand in je ogen hebt obito'bromt kakashi.' Een shinobi zou niet moeten huilen ,ik ben nog niet dood hoor'mompelt hij kalm.Ik doe m'n bril omhoog en veeg de tranen af.' Blijf gefocusd.'zegt hij kalm.Ik dacht aan wat minato tegen me zei .'Ik heb gewoon een grote mond en word altijd gered door andere,gewoon een grote mond loser,ik wil niet dat alles gewoon geblufte praat is 'denk ik bij mezelf terwijl ik me verman.Ik hoor de vijand aankomen voel iets aan m'n ogen en steek hem kwaad neer.' Obito je ..'mompelt kakashi.' Hoe kon je me zien .... die ogen'zegt de vijandt voordat hij neervalt.' Deze x bescherm ik mijn commaraden'zeg ik serieus.Ik duw mijn kunai weer terug in m'n zak en wendt me naar kakashi.' Obito die ogen van jou'zegt kakashi maar ik laat hem neit uitspreken.' I guess dat dat sharingan is hé 'zeg ik kalm.Terwijl kakashi onderhandt wartaal uitslaat.'Ik kan nu de beweging van chakra zien'zeg ik.Kakashi kijk me aan maar grijpt dan weer naar z'n oog.' Gaat het wel kakashi ?'vraag ik hem strikt.' Ik denk dat ik m'n linker oog kwijt ben,maar het eerste-hulp kistje dat blair me gaf kan me helpen,we moeten haar eerst redden'mompelt kakashi.Ik knik en daisy komt weer tevoorschijn en doet verband om kakahi's oog.' Je bent verassen koppig'zegt de andere man terwijl hij blair's kop tegen de muur aandrukt.Hij draait zich om en ziet ons staan.'hmm,ze zijn allemaal zo zielig'mompelt hij kalm.'De chakra can blair is anders dan de onze'mompel ik.' Ze zit vast onder een genjutsu'zegt daisy kalm.'Hmm,het blijkt dat dit geen gewone kinderen zijn'mompelt de vijand.'We hebben hem eerder bevochten ,blijf alert hij is snel'mompelt kakashi ik knik en ga klaar staan om aan te vallen.Hij rent op ons af en met ons teamwork verslaan we hem.We rennen op blair af en kakashi breekt de genjutsu ' Releas'mompelt hij.blair opent haar ogen meteen.' Kakashi ,obito .. daisy'mompelt ze.' We kwamen om je te redden blair'zeg ik kalm.' Oke laten we gaan.'mompelt daisy terwijl kakashi haar los maakt.De vijand stond op en liet de grot instorten.' Dit is slecht ren naar de uitgang'schreeuwde kakashi.We rende zo snel als we konden naar de uitgang.Kakashi kreeg een steen op z'n hoofd en viel op de grond ' KAKASHI'gilde daisy.Ik pakte hem op en gooide hem aan de kant maar kreeg zelf een steen op me.



blair pov;
De stof verdween en ik kakashi en daisy gingen rechtop zitten.' Zijn jullie oke ? Kakashi blair daisy ?'vroeg obito op een niet obito manier.Ik draaide me om en zag dat zijn rechterhelft onder een steen zat.' obito 'gilde kakashi en we rende op hem af.Kakashi en ik probeerde de steen aan de kant te duwen .' Laat kakashi,blair het is oke 'mompelde obito.' Ik denk niet dat ik het kan halen,mijn rechterkant is verpletterd en ik voel zelfs niks meer'mompelde hij.' Nee, je mag nier doodgaan 'gilde ik huilend.' Verdomme'gilde kakashi terwijl hij met z'n handen op de steen en de grond sloeg.' Verdomme'mompelde hij weer.' Nee,dit kan niet ... waarom'gilde ik huilend.Daisy zei niks en zat maar naar obito te staren.Ik legde m'n hoofd op de zijne voor zover het nog kon.Hij hoestte bloed uit.' Verdomme ,waarom ?als ik gewoon naar je had geluisterd dan was dit niet gebeurd.So what als ik leider ben.So what dat in jounin ben'gilde kakashi huilend.' Ohja dat was ik vergeten'mompelde obito.' Ik was erover aan het denken en wist niet wat ik je moest geven ,het is niet iets nutteloos en geen extra bagage .. Ik geef je mijn sharingan.,zodat het dorp kan zeggen dat je een goede jonin bent alstjeblief accepteer het ,daisy gebruik je medical ninjutsu's en transplanteer het hele oog naar kakashi.'mompelt obito.' oke ,kakashi ga hier liggen'bevool daisy terwijl ze aan de slag ging.Ik stortte in ,diegene waar ik zoveel van hield ,hij kan gewoon niet doodgaan nee .En anders ga ik hier met hem neer.' Obito ,nee 'gil ik huilend.' Ik ga bijna dood,maar ik word jou oog voor de toekomt ,kakashi'mompelde hij.' NEE JE KUNT NIET DOODGAAN'schreeuwde ik huilend.Het oog was getansplanteerd en kakashi gebruikte chidori en vermorzelde de stenen boven ons.' Kakashi bescherm blair'mompelde hij.' ja'zei kakashi huilend.Terwijl hij een gevecht begon met die andere gast.' Blair kom eruit'gilde diasy.' Nee ,ik blijf bij obito al betekend het dat ik ook doodga'mompelde ik koppig.

Reageer (1)

  • Caged

    o.O
    OH MY GOD O_O
    Kakashi o.O oog
    jak
    Obitooo :O
    NOOOH MA NHIJ MAG NIET DOOD
    DAMN MEID REd JE LOVER
    YOU GOT THE POWER!

    Snel verder :O
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen