Foto bij Thats weerd.

nieuwe

still blair pov;

Het zwaard van kakashi's vader werd kapot gemaakt en kakashi gebruikte zijn chidori.Ineens zag ik die man naar boven komen en dacht ik dat kakashi gesneuveld was.Ik kneep in obito's hand.' Geen paniek blair'mompelde hij.Ik keek nog eens goed en zag dat kakashi achter hem stonds en dat die gast dood was.Kakashi keek me hijgend aan.' Kakashi neem blair en ga hier weg'mompelde obito.' Blair kom nu 'gilde daisy huilend.' Nee ,ik blijf bij obito'gilde ik .' De vijand zal snel met versterink komen'zei obito.Hij trok z'n hand terug die ik weer wilde pakken.' Het is oke blair,ga nu alsjeblieft'mompelde hij.' Nee ik ga niet zonder je obito'gilde ik huilend.Alles begon ineens te schudden en daisy stak der hand uit ik schudde huilend m'n hoofd.' Blair GA'gilde obito.Kakashi pakte daisy en sprong weg voordat alles instorte.' BLAIR'gilde diasy nog.Ik voelde dat mijn krachte sterker werden en gebruikte die jutsu ,die minato me verboden had,ik pakte obito onder de steen uit en liet alle stenen omhoog gaan,trillend liep ik ver vandaan ,kakashi en daisy sprongen meteen op ons af.' Obito ,blair'gilde daisy terwijl ze op ons afrende.' Redt obito daisy'fluisterde ik terwijl mijn paarse gloed verdween de stenen neervielen en mijn ogen weer gewoon blauw werden.Ik viel neer en mijn adem verzwakte ,alles werdt zwart.


daisy pov;
Ik pakte blair en obito en sprong in een boom,ik begon met obito te healen.Het was niet makkelijk maar hij zou het redden totdat we in konoha waren.Ik keek op en zag overal vijanden staan.Ik was bang maar ging verder met healen ,kakashi was moe en zat te hijgen.' Vedomme'mompelde kakashi kwaad.Hij gebruikte zijn chidori en ging op de vijand af ,hij werd verslagen maar voordat ze hem konde doodden ,kwam minato en versloeg ze allemaal ,Er kwamen andere ninja's die blair en obito oppikte en ik bleef bij minato en kakashi.


kakashi pov;
Ik werd wakker .' Ben ik dood ?'mompelde ik.' Nee, je bent veilig'mompelde minato kalm.' Maar hoe ? Waar is daisy ?'fluisterde ik.' Ik heb alle vijanden verslagen en op deze kunai zit een mark waardoor ik je kon vinden en daisy staat daar'vertelde minato kalm terwijl hij naar daisy wees.' Daisy vertelde me alles'zei minato.We overnachtte hier en gingen daarna verder.De dag erna haastte daisy en ik ons naar het ziekenhuis waar blair en obito lagen.De 3de ninja oorlog was voorbij en alles was weer goed ,denk ik tenminste.'Waar liggen obito uchiha en blair ?'vroeg ik aan de zuster.' Blair kan maar heel even bezocht worden en obito is weer wat beter volg mij maar'zei de zuster terwijl ze ons naar de 2 bracht.We gingen de kamer in en zagen obito aan blair's bed zitten.' obito'gilde ik en daisy.Terwijl we hem omhelsde.' Sssssht 'zei de zuster kwaad we knikte en ze vertrok.'Hoe is het met blair ?'fluisterde daisy bezorgt.' Beter ,gister was ze er slechter aan toe'mompelde obito terwijl hij haar hand vasthield.Ineens opende blair haar ogen en ging ze rechtop zitten.' Blair'gilde daisy weer terwijl ze elkaar omhelsde.' Blair ,je hebt je leven voor mij gegeven waarom ?'vroeg obito haar bijna jankend.' Liefde'fluisterde ze zacht.Ze keken elkaar zwoel aan in de ogen en obito gaf haar uiteindelijk een zoen op de mond,waar blair helemaal in meeging.Hij ging naast haar op bed zitten en ze omhelsde hem.' Missie geslaagd kakashi'zei ze blij,terwijl ze haar hand bij haar hoofd hield',ik grinnikte en deed hetzelfde.' Missie voltooid blair,missie voltooid'mompelde ik tegen haar.Ik deed mijn arm om daisy heen en de zuster vond dat we te druk voor hun waren.' Waneer mogen ze eruit ?'vroeg daisy bezorgt.' Beiden gaan er morgen uit,maar moeten het rustig aandoen'mompelde de zuster chaggie.' Wat een chaggerijn'ze daisy net iets te hard,want de zuster keek der heel kwaad aan,lachend rende we het ziekenhuis uit,we zagen obito en blair nog samen zwaaien vanuit hun raam,en wij gingen weer naar huis toe.' Ik ben echt blij dat ik ervoor heb gekozen om bij jou te wonen kakashi'mompelde daisy lachend.Ik knik en geef haar een zoen op der kruin.


obito pov;
Blair deed alles wat ze kon om mij te redden en het lukte haar,ik hou echt hel veel van haar en wil der nooit meer kwijt ,nooit meer.' Weetje wat ik raar vind obito'fluisterde blair bedroeft.' Wat dan mooierd 'vroeg ik haar terwijl ik een plukje haar uit der gezicht veegde.' Dat mijn ouders nog niks van zich hebben laten horen,onderhand de hele uchiha clan is hier geweest en niemandt van mijn familie was hier .. heel raar '

Reageer (1)

  • Caged

    O_O Oh my god
    Zo ontroerend
    Real love
    <3
    en we leven allemaal nog ^^
    Snel verder

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen