Voorlopig het laatste stukje dat ik heb geschreven, als ik terug inspiratie heb zul je het wel merken! (:

30/01/2012
Mijn Beste Steun en Toeverlaat,

Vandaag ging een nieuwe saaie schoolweek van start. Mijn tekeningen verkopen als zoete broodjes. Mijn pa vroeg zich af hoe het kwam dat ik ineens aan al dat geld kwam. Maar hij steunt mijn verkoop. Hij vind het zelfs geniaal! Mijn ma is iets minder overtuigd. Ze vind het afzetterij. Nu, ik kan je verzekeren, het doet goed om je eigen geld te verdienen! En Xan wilt speciaal doen, dus hij wilt samen met mij naar de cinema op 14 februari. Het was dus toch geen droom gisteren. Ik moest echt moeite doen om niet in een shock te belanden toen hij het me voorstelde op de fiets. Maar volgens mij hoorde hij het toch nog aan mijn stem dat ik nerveus was. Mijn hard-to-get plan is echt helemaal in het water gevallen. Het is nu waarschijnlijk aan het schreeuwen om hulp terwijl het langzaam verdrinnkt. Arm plan… Een minuut stilte voor het arme hard-to-get-plan. Amen. Goed Sam heft me een foto doorgestuurd van mij en Xan en ik zweer het ik zou hem gewoon willen inkaderen en boven mijn bed hangen. Het stomme is dat ik twee bedden heb in twee verschillende huizen dus ik zou de foto altijd een week moeten missen. Dus zal ik hem wel inkaderen en op mijn nachtkastje zetten. En hopen dat het glas niet breekt als ik mijn spullen verhuis. Pff ik wou dat het nu al 14 februari was. Oh, wat ik je nog moet vertellen! We hadden vandaag weer eens een saaie wiskundeles. En we kregen onze test terug. Ik had een dikke buis verwacht. Maar ik ben erdoor! Ik had 13/15! Ja, ik kon het zelf nauwelijks geloven. Maar mijn wiskundepunten interesseren je waarschijnlijk niet, maar toch schrijf ik het op, zo heb ik bewijs dat ik toch ooit goede punten heb gehaald voor Wiskunde, zie je? Maar goed, ik en Xan hebben dus een date op veertien februari. En als die jongen daarmee niets duidelijk wilt maken dan weet ik het ook niet meer. Weet je soms zeggen ze dat vrouwen moeilijk ineen zitten. Ik moet je zeggen dat jongens er ook aardig wat van kunnen. Heb ik je eigenlijk al iets over mijn hobby’s vertelt? Zoja dan heb je de pech om het nog eens te aanhoren, ik heb namelijk geen zin om terug te bladeren om te zien of ik al iets heb verteld over mijn hobby’s, zo lui ben ik wel. Maar goed, naast tekenen heb ik nog een hobby namelijk Circus. Ja, dat had je niet verwacht hè? Ik kan eenwieleren, jongleren (met balletjes én met kegels en ook met fakkels maar dat is logisch als je kunt jongleren met kegels), op een bal lopen, een paar trucjes met een diabolo en nog wat schizzle. Maar goed, dat doet er eigenlijk niet doe. Er zit een nieuwe jongen in onze groep van circus. En weet je? Volgens mij is het ofwel de verborgen tweelingbroer van Xan ofwel is het gewoon zijn dubbelganger. Ik zweer het je, hij heeft net dezelfde ogen, hetzelfde haar, dezelfde oren maar zijn neus en lippen zijn lichtjes verschillend. (Ja ik heb Xan meerdere keren bestudeerd dus weet ik onderhand wel hoe hij eruit ziet.) Maar hij kende Xan niet dus ofwel is hij vroeger geadopteerd als baby en weet hij niet dat hij nog een tweelingbroer heeft rondlopen. Ofwel is het inderdaad gewoon een saaie dubbelganger. Maar Xan blijft leuker qua karakter. Die nieuwe (zijn naam is geloof ik Nick maar ik ben niet zeker, het kan ook Mick of Rik zijn) is naar mijn goesting veel te serieus. Hij vind smurfen kinderachtig vind DisneyChannel iets voor kleuters en kent 1001 citaten van, voor mij, onbekende personen. Ik denk niet dat wij ooit goede vrienden zullen worden. En voor als ik het je nog niet heb verteld: Matt zit ook bij mij op circus. Die jongen is echt veel te goed met een eenwieler. Ik zweer het je. Vorige week was het trouwens erg grappig. Die nieuwe (Nick of Mick of Rik) beweerde dat hij de beste eenwieleraar (als dat een woord is) ter wereld was (ja, hij heeft een dikke nek) en dus daagde Matt hem uit voor een eenwielerbattle. Zoiets als een dancebattle maar dan met eenwielers. En het kwam erop neer dat Matt dik had gewonnen. De rest van de avond heeft de nieuwe nors voor zich uit zitten staren. Echt hi-la-rish. Mijn doel is om tegen volgende week te kunnen jongleren op een eenwieler. Maar ik weet zeker dat ik het niet ga halen, gewoon omdat ik het altijd ga uitstellen, zo ben ik wel. Maar toch, als ik het tegen volgende week kan krijg ik van Matt 1 kilo chocolade. En daar heb ik het wel voor over. Maar goed, ik ga eens beginnen met oefenen! Al een geluk dat we geen huiswerk hebben vandaag! Ciao!

Reageer (2)

  • NatteTosti

    Iets (sommigen noemen het een donkerbruin vermoeden, maar ik omschrijf het liever als dat ik het aan mijn grote teen voel) zegt mij dat iemand haar dagboek gaat lezen. Misschien zelfs Xan zelf!! (A)
    Ik hoop dat je snel verder gaat!! :)

    1 decennium geleden
  • Beronica

    Aah! Als ze op Valentijnsdag uitgaan, dan moet hij daar echt wel iets mee bedoelen hoor, dus ik hoop dat 'ie iets heel romantisch organiseert! En was een grappige hobby, circus, ikzelf kan niet met meer dan 2 ballen jongleren, dus erg goed ben ik er niet in.. Gauw verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen