Foto bij 10:Orochimaru's hideout

Orochimaru's schuilplaats

Team 7(team Kakashi)

Naruto ,Sakura en Kakashi waren verwittigd.Orochimaru had de rol te pakken gekregen en ze moesten hem nu terug halen.De vraag was of hij al gebruikt was.Maar zo te zien was alles normaal.Ze wisten de schuilplaats van Oroschimaru te vinden.In een grote grot.Naruto wou naar binnen gaan maar werd tegen gehouden door de arm van kakashi sensei.'naruto...'begon hij.'Je weet dat we Sasuke hier kunnen tegen komen he.'zei Kakashi.Naruto knikte.'weet ik Kakashi,weet ik.'Ze gingen naar binnen.De muuren waaren bruin en er waren kronkellende tekeningen in gegraveerd, het leek wel een troep bruine slangen op een muur.Door de vele gangen was de weg moeilijk te vinden er was altijd maar een juiste gang maar alle gangen liepen door elkaar ,ze vonden het ,niet.Na veel zoeken en zoeken dacht Naruto de juiste gang gevonden te hebben ze liepen er door en zagen op het eind van de gang een grote kamer.daar was het!'We zijn er.'zei Sakura opgelucht.'Ja spijtig dat jullie niet verder komen dan deze gang.'zei een stem.'Ja ik had niet eens verwacht dat jullie zo ver zouden komen.'zei weer een andere stem.Plots stonden Kabuto en Jugo,Jugo had aan een kant van zijn gezicht en gezicht van aarde.'Kom maar op.'zei Jugo lachend.'Oké dan.'zei Naruto.'Nee Naruto jij gaat verder.'beval Kakashi.'Wat,wat?Waarom?'zei Naruto.'Jou gevecht is daar.'En hij wees naar het eind van de gang.'Ga,ga nu het nog kan!'schreeuwde hij.Naruto liep zonder iets te zeggen door.daar stond Orochimaru.Met een brede grijns op zijn gezicht.'Wel,wel Naruto nooit gedacht dat je tot hier zou komen.'zei hij.'Geef de rol!'riep Naruto.'Nee, jongen ik heb het nodig.'zei hij.'Voor wie?'vroeg Naruto.'Denk je dat ik jou dat ga zeggen?'Naruto boog zijn hoofd.'Als je niet wil praten vecht dan!'riep Naruto.Hij stormde op hem af.maar Orochimaru verdween voor Naruto hem kon raken.Hij stond achter Naruto.Hij gooide een kunai,maar Orochimaru ontweek die met een slang achtige sprong.'Ga je rennen of vechten?'Riep Naruto.'Je hebt gelijk.'zei Orochimaru.Het gevecht werd nu echt menens.'Schaduw kloon jutsu.'zei Naruto,en verdubbelde zich tientallen keren.Naruto viel aan met ressenga.maar Orochimaru viel aan met een reuze grote slang.Naruto werd de lucht ingegooid(of een van zijn klonen tenminste).Naruto wou het niet maar het moest.Hij moest de kracht van de Kyuubi gebruiken.dat deed hij ook.Hij was nu zo krachtig dat Sasuke hem amper aan zou kunnen.Hij liep op orochimaru af,de eerste twee pogingen waren niet gelukt.Maar de derde was fataal.orochimaru lag nu op de grond.Naruto hoorde gejuich van Kakashi en sakura.Ze waren ook gewonnen.Ze stonden nu samen voor Orochimaro.Die niet meer bewoog.'Dat heb je goed gedaan Naruto.'zei kakashi trots.Hij wou d rol pakken maar toen hij die net ging aan raken schoot orochimaru naar boven en raakte Kakashi in zijn gezicht.Ging naar de twee lichamen van zij groep en sleurde ze mee.Hij kronkelde terug naar de grote zaal.En sprong de lucht in door het plafond.Naruto gooide nog een schuriken maar hij was te laat.de rol was weer weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen