Foto bij Chapter 021- Unexpected Edition.

Harry Edward Styles.

Hoe zou het nou met Lauren en Niall zijn?
Zouden ze elkaar al leuk vinden? Een scheut van jaloezie gaat door me heen. Ik zou me eigenlijk niet zo aan moeten stellen maar toch.
Ik ken haar voor 2 of 3 uur voor dat ze knock-out ging, het is raar.
Ken je die gezegde van: Ik zag je, ik wou je en ik heb je?
Nou dat heb ik dus ook bij Lauren, maar goed ik moest haar maar eens gaan vergeten. Of dat ging lukken, dat was de vraag.
Ik zag Liam vandaag voor het eerst en man wat was ik blij.


Flashback.
'Hey lads, can I move in to your place?' vroeg Liam nadat we weg waren gegaan. Ik overlegde even met Louis en Zayn. Ik vond het prima, we hadden Liam zolang niet meer gezien en ik had hem echt gemist.
'Yeah sure, you can share a room with Zayn' zei ik.
Zayn keek me fronsend aan en ik glimlachte met mijn liefste glimlach naar hem.
Ik wist dat hij Liam een beetje was ontwent doordat hij wel anderhalf jaar in Nederland was geweest maar ik bedoel, Liam was een van zijn best friends en die vergeet je toch niet zomaar.
'Ah, thank you guys, I really appreciate that' zei Liam glimlachend.
So, are we going out tonight? vroeg Louis. 'Yeah, why don't we do that' stemden Zayn en Liam in. Alleen ik was de zeikerd. Ik was nog steeds niet over Lauren heen, dus ik zei ik : 'My stomach hurts and I don't feel well, why don't you go guys? Ze knikten en maakten zich klaar om te feesten.


Dus hier zit ik nou alleen in ons enorm huis, het is zo eenzaam.
Aan de ene kant vind ik het dom van mezelf dat ik niet mee ben gegaan maar aan de andere kant ook weer niet. Ik wil Lauren vergeten maar ook weer niet. Ik loop een beetje door het huis en zet de radio aan.
Het is Conor Maynard, ik zing mee, want dit liedje zegt toch wel wat over me.

Girls Girls Girls I just can't say no
Never see them coming I just watch them go
Girls Girls Girls I just can't say no
Never see them coming I just wa-wa-wa-wa-watch them go
Take control, making me sweat girl run that show Its them
Girls Girls Girls I just can't say no Houston I think we got a problem


Ik besluit maar om te gaan slapen, dus kleed me uit en ga in bed liggen.
Met mijn gedachten naar Lauren en val in slaap.



Well guys, what do you think?
Unexpected niet waar? Of wisten jullie dat het eraan zat te komen?

Reageer (1)

  • W00T

    Yeaaahh. Conor Maynard - can't say no! ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen