Foto bij 04.

'Oke ik doe mee' antwoorde Rosa na een tijdje 'wat is het plan?'
'dat hebben we nog niet' zei ik schaapachtig 'dan verzinnen we er nu een' zei Fred opgewekt. Na een lange vergadering waren we er uit en hadden we besloten het drankje af te geven aan dobby en hem het drankje door het eten voor de hoofdtafel te laten doen. We stonden op en besloten om maar naar beneden te gaan waar we bijna tegen Ron aanbotste, maar hij was niet alleen in alle haast trok Ron iemand mee naar boven en ik zag iemand met zwart haar en een rond brilletje langs ons schieten, het was Harry. Ik liep de laatste paar tredes af gevolgd door George en Rosa 'zullen we naar buiten?' vroeg George 'Ja, het is zulk lekker weer!' voegde Rosa er vrolijk aan toe ik keek uit het raam en de zon scheen 'ach waarom ook niet' en ik deed de deur van het nest open en stapte met z'n alle naar buiten. Af en toe schopte ik een steentje weg en genoot van de zon tot dat me iets deed opkijken 'AAHH!'
ik draaide me zo snel mogelijk om om te kijken wat er aan de hand was.
George stond te lachen naast Rosa die met haar gezicht in het gras lag, ik grinnikte 'en hoe smaakt het gras?' Rosa probeerde te antwoorden maar dat lukte niet echt 'grappig hoor Fred het zal leuk zijn als je me even hielp' ik stak me hand uit en trok haar omhoog. Met een vies gezicht spuugde Rosa het gras uit haar mond 'ze lette niet op en struikelde over een steen' informeerde George me met een brede grijns 'ik ben vervloekt denk ik want dit is al de derde keer, thuis gebeurde dit ook al' voegde Rosa er sip aan toe 'zullen we maar naar binnen gaan?' en de andere twee knikten en we liepen weer terug naar het nest.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen