Foto bij 53. Morning

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • riannnexo

    Huh ze is toch griffoendor ?

    1 decennium geleden
  • amores

    IK HAAAAT DIT!! Hahah, begrijp me niet verkeerd, dit hoofdstuk is super, maar dit is al de derde keer dat ik dit schrijf, of misschien zelfs de vierde keer. Ik heb inmiddels geeen ideee meer hoe vaak ik wel niet heb geschreven: ‘HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, maar lieve Taylor, jij kan niet naar Klamfells!’ Iets te vaak als je het mij vraaagt, dus deze keer zal ik wat anders typen: IK HAD VEEEL EERDER MOETEN REAGEREN, en daar ben jij het vast wel mee eens! Ik haat het dat mijn computer gecrasht is, serieus, ik snap niks van die dingen. Maaaarjaaa, vanmiddag heb ik misschien een reserve laptop, dus we hoeven niet bang te zijn dat onze gesprekken niet door kunnen gaaan :P Wooooow, ik ben weer lekker veel onzin aan het typen, en aaangezien ik nog op honderd hoofdstukken van jou moet reageren ga ik hier oook maar een einde aan breien! Dussuh, hier heb je een kudo (flower) en ik ga weer lekker verder lezen! (K)

    1 decennium geleden
  • Xrebecca96

    Vet leuk!!
    Maar ze is toch een Griffoendor? En geen Ravenklauw?
    Snel Verder

    1 decennium geleden
  • LoveIsLouder

    Verderrrr!

    Ik heb verder niks te zeggen..

    1 decennium geleden
  • Ashtonswife

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen