Foto bij part twenty-one - i got caught

'Wat ben jij nou aan het doen, Lily?' Ik keek op. Jacob stond bij mijn bureau. Plots vielen alle voorwerpen op de grond. De riem van mijn spijkerbroek maakte een tikkend geluid toen hij viel. 'Jake.' Hij wierp een blik in de kamer, die nu bezaaid lag met spullen, trok een wenkbrauw op en keek toen naar mij. 'Wat was dat?' 'Mijn nieuwe gave.' mompelde ik binnensmonds, maar Jake had het toch verstaan. 'Sinds wanneer heb je dit?' 'Sinds jij onze afspraak afzei,' snauwde ik opeens. 'Sorry, Jake, ik weet niet wat ik heb.' Toen ik wat meer oplette, viel het me op dat het buiten al donker was. Had ik hier zo lang gezeten? 'Het geeft niet.' Jacob leek in een strijd met zichzelf verwikkeld te zijn, maar wist die gezichtsuitdrukking af te schudden en keek me toen lief aan. 'Laat me het eens zien, Lills - kun je die spullen zonder handen opruimen?' Ik snoof. 'Is dat alles?' Ik concentreerde me op de spullen en beval ze terug naar hun plek te gaan. Ze vlogen gehoorzaam terug, de etui ritste zichzelf zelfs dicht. Jacob trok een gezicht alsof hij onder de indruk was, maar dan plagerig. 'Indrukwekkend, heel indrukwekkend. Maar ik kan ménsen optillen..' Ik verstijfde. Had hij de gave ook? Toen voelde ik iets onder me en lag ik in zijn sterke armen op het bed. 'Je speelt vals.' lachte ik. Ik voelde dat hij me zachtjes op mijn hoofd kuste. 'Natuurlijk speel ik vals.' Ik voelde dat hij me zachtjes op mijn hoofd kuste. Zijn kussen verplaatsten zich naar onderen, naar mijn hals, toen naar mijn oor, mijn wang, mijn lippen.. Ik kon niet protesteren, hij had me in zijn macht.

Reageer (11)

  • MoonLove

    Hip hip

    1 decennium geleden
  • houseofnight

    verder<3

    xo'

    1 decennium geleden
  • Incerto

    snel verder ^^

    xx

    1 decennium geleden
  • Steeeeef

    heel snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Twedler

    Verdeer!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen