Foto bij 024.

Ik wil even GOTAABELOU en LADYSTYLESx bedanken voor hun superlieve reacties bij elk hoofdstuk <3

En natuurlijk mogen alle andere lezers ook reageren, dat zou ik echt heel leuk vinden, al vind ik het jammer dat ik het zo vaak moet vragen...

xx

Liam Payne

Stilletjes werd ik wakker. Volgens mij waren Mabel en Harry ook al wakker. Ze hadden niet gemerkt dat ik ook wakker was en prikte daarom Mabel in haar zei. Geschrokken veerde ze een beetje op. Waardoor er een gekreun kwam aan het eind van het bed. Niall had blijkbaar in zijn slaap haar enkel vastgepakt en was dus geschopt door Mabel dankzij mij. Maar hij sliep gewoon door. 'Morning ma lady' en ik gaf haar een kus. In mijn achterhoofd dwaalde een gedachte over hoe Harry zich nu zou voelen. Maar gelijk ging die gedachte weg toen ik in de mooie groen-blauwe ogen van Mabel keek. Haar ogen fonkelde door het felle zonlicht wat door het raam scheen. Vanuit het uiteinde van het bed klonk een enorme gaap.'I think Niall is awake as well' fluisterde ik in Mabel's oor. Ze moest giechelen, daardoor merkte Niall dat wij wakker waren. 'Morning' zei het met het meest slaperige hoofd wat ik ooit gezien heb. 'Goodmorning little leprechaun' zei Harry. Een boze blik volgde. 'I'M NOT A LEPRECHAUN OKAY?!' schreeuwde Niall boos. Door al het geschreeuw werd Louis wakker. 'Mmmm carrots........'. Hij opende even zijn ogen en die sperden opeens open. 'What are you guys doing man? You woke me up by screaming while I had this beautiful dream about carrots! You guys are idiots'. Geirriteerd pakte hij 4 kussens en gooide er 1 naar Niall, de andere vloog richting Harry en de laatste 2 kwamen tegelijk tegen mijn hoofd waardoor Mabel dus veilig was. 'I don't hit women' zei Louis tegen Mabel om uit te leggen waarom hij niet naar haar had gegooid. 'HIT ME BABY ONE MORE TIME' schreeuwde Harry opeens. Ik sloeg me voor mijn hoofd. Het zijn ook een stelletje sukkels. Terwijl Harry dat had geschreeuwt gooide hij het kussen terug naar Louis. Hierdoor ontstond een kussengevecht. Gelukkig lieten ze Mabel er buiten en ze verschuilde zich achter mijn rug. 'LET ME SLEEP' het geluid kwam uit de hangstoel, blijkbaar had iemand niet goed gemikt en was een kussen op Zayn's hoofd terecht gekomen. Gelijk gooide Zayn het kussen zonder te kijken terug waardoor het op Mabels hoofd kreeg. 'ZAYN?!' Ze keek hem al glimlachend geirriteerd aan. 'WHAT?'. Hij krabbelde uit de stoel en stond op met zijn handen in zijn zij. 'You hit me with the pillow!'. 'So what?'. 'SO SO WHAT I AM A ROCKSTAR I'VE GOT MY ROCK MOVES AND I DON'T NEED YOU'. Harry was in een muzikale bui en begon vrolijk So What van Pink te zingen. 'HARRY STOP IT' riep Mabel naar hem. 'NO, only for a kiss'. Door dit antwoord volgde een kussen richting Harry afkomstig van mij. 'SHE'S MINE'. 'EEY LIAM THAT'S MY MOTTO' riep Louis. En het kussengevecht ging weer verder, dit kon nog lang gaan duren...

Reageer (3)

  • essiejansen

    Super mooi geschreven!!!
    Snel verder!!

    Xxx

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Wauw, mooi geschreven! Snel verder! x.

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Whaha, genius :')!
    snel verder babe ! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen