Foto bij 36th Fairytale

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • amores

    Ooooooh my gooooooood, neeeee, niet haar moeder doood! Oooheneeee, nu moet ik huilen :'( Dit is echt zooooooo zielig!! En dat van die vader vind ik ook maar een beetje vreeemd. IK ZOU NIET GAAAN, ROSEMARY!!! Bleeeegh, jij bent niet online, nu is het echt saai op quizlet, en ik verveeel me! Gelukkig heb ik nog wat leesvoer, maar waarschijnlijk ben ik daar ook zo door heen want het reageren gaat ec ht in een snelvaart! Noujaaaa, misschien ga ik zo nog wat schrijven, aangezien ik maar liefst 2 HOOOFDSTUKKEN MOET SCHRIJVEN, jajajajaj mensen, Rooosjeee heeft het moeilijk, haar beloft aaan Leanne heeft ze niet waargemaakt, dus moet ik nu twee hoofdstukjes schrijven, tjjaaaaa kindertjes, de echt e wereld is keeeeeihaard :P Ik heb trouwens echt geen inspiratie voor Hogwarts, misschien moet ik wel stopppen omdat ik niet meer weet te schrijven, nooooooooooooo, dat mag niet geberuene! Ik heb al iets van 40 hoofdstukken af! Noooo, dat mag absoluut niet gebeuren! Misschien ga ik daar volgend weekend maar aan werken! KUDOOOO (flower), en ik ga snel verder lezen (K)

    1 decennium geleden
  • LoveIsLouder

    Wat al die anderen zeggen!

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    Snel verdeer !!

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    snel verder;)

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    kei zielig, ze mag niet gaan ze moet lekker bij de Cullens blijven!!!
    snel veder:Y)
    Vandaag nog 1tje:$
    Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen