Previously;
Na ongeveer een half uurtje hoor ik voetstappen op de trap en 2 meiden stemmen. Niet veel later gaat mijn deur open en komen Say en Elle binnen. ’Eline help me, Elle praat alleen maar over Bill!’

Vergeten te zeggen. Mijn beste vriendin Elle is goede vrienden met Tokio Hotel en smoor verliefd op Bill. Say en Ik hebben ze ook een paar keer gezien, ze zijn echt aardig maar veel heb ik niet met ze gesproken. ’is het weer zover! Wanneer ga ik eigenlijk aan hem toe geven dat je verliefd op hem bent.’ zeg ik hoofdschuddend. ’Niet! Hallo dat durf ik niet. Straks is onze hele vriendschap naar de knoppen!’ zegt Elle die op mijn bureau stoel gaat zitten. ’Als Bill een echte vriend is doet hij dat niet en trouwens toen wij jullie voor het laatst samen zagen keek Bill je heel verliefd aan, je hebt niks te verliezen.’ zegt Say en kijkt mij aan. Ik knik om Say haar woorden te bevestigen. ’Ik weet het niet, ik wil de vriendschap niet vernielen.’ Say en ik zuchten tegelijk en schieten gelijk in de lach en door onze lach schiet Elle ook in de lach. Als we uit gelachen zijn vraagt Say:’Zullen we naar de stad gaan?’ Elle en ik knikken en we staan tegelijk op. Ik pak mijn tas en we lopen naar beneden. ’Mam, wij gaan! Doei’ schreeuw ik door het huis. ’Doei!’ Is het antwoord dat ik krijg. We lopen naar buiten en stappen allemaal op de fiets. ’Zeg Elle, is Bill weer hier dan?’ vraag ik na een tijdje. Elle knikt. ’Gisteren aan gekomen. Ik ga morgen naar ze toe :) ’Dan zeg je het dan!’ mengt Say zich in het gesprek. ’Nee, dat doe ik niet.’ ’Laten we er over op houden en lekker gaan shoppen!’ zeg ik als ik zie dat Elle geïrriteerd raakt. Say knikt en Elle kijkt me dankbaar aan. Ik knipoog naar haar om te zeggen dat het goed is. Niet veel later zijn we in de stad. We zetten onze fietsen bij de V&D en lopen winkel straat in. ’Waar eerst heen?’ Ik kijk mijn twee beste vriendinnen aan. Ze halen allebei hun schouders op. ’Ik heb niet echt iets wat ik wil kopen.’ Ik kijk Elle aan. ’Heb je al een cadeautje voor mij dan?‘ Elle schud haar hoofd. ’Jij denkt dat ik die ga kopen als jij er bij bent.’ Ik knik onschuldig. Over een paar weken ben ik jarig. Eindelijk 18! Ik ben al vast bezig voor mijn rijbewijs, alleen maar theorie. Ik mag natuurlijk nog niet in een auto rijden. ’Eline? Sta je weer eens te dromen.’ Say zwaait met haar hand voor mijn ogen. ’Sorry, ik lette niet op :Pantwoord ik droog. ’Hadden we nog niet door.’ Elle rolt lachend met haar ogen. ’Zullen we die winkel binnen gaan?’ Ik volg haar vingen en zie The NewYorker. Ik knik en we lopen met z’n 3e naar binnen. ’Weetje, ik heb een idee.’ zeg Elle opeens als we op de rol trap staan naar de meiden afdeling.

Reageer (9)

  • Kroosable

    En dat idee is?o.0
    Ga snel verder en we weten het antwoord^^
    xx

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    verder!!!!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden
  • Rachella

    Verderr <33


    xxx

    1 decennium geleden
  • xMarieke

    Ik zal u eens wat zeggen:
    Verder!
    Ben zo benieuwd naar deel 2 ^^
    Luf! (H)

    1 decennium geleden
  • xBAMBISEX

    Zpper!!
    Snel vedder! :D
    Laat het een geod iedee zijn,, Want dan heb ik voor het eerst een Goed idde :D
    Maar,, Dus snel vedder, want hij is Briljant! en ik wil weten wat voor idee ik heb^^
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen