Previously;
’Zullen we die winkel binnen gaan?’ Ik volg haar vingen en zie The NewYorker. Ik knik en we lopen met z’n 3e naar binnen. ’Weetje, ik heb een idee.’ zeg Elle opeens als we op de rol trap staan naar de meiden afdeling.

’Vertel!’ Vraagt Say gelijk. ’Wat nou als jullie morgen mee gaan naar Tom en Bill. Gustav en Georg komen ook.’ Ik denk na. ’Lijkt me leuk, heb toch niks te doen.’ We lopen naar de rekken met kleding. ’Ja, Goed idee Elle!’ stemt Say in. ’Weet ik!’ Zegt Elle lachend. ’EGO!’ schreeuwen Say en ik keihard door de winkel. Iedereen kijkt ons aan en we schieten in de lach. Ik zie een leuk T-shirt hangen en pak hem uit het rek. ’Wat vinden jullie hier van?’ Ik hou het T-shirtje om hoog, er staat een Hello Kitty op en de kleur is roze. ’Leuk, moet je passen!’ Ik knik en hang hem over mijn arm. Ik kijk nog verder en haal nog meer leuke T-shirtjes er tussen uit. Een paar met een doodskop, nog eentje van Hello Kitty, eentje met een hartje en eentje met een gitaar. ’Zo Eline, heb je geen kleding meer ofzo.’ zegt Elle lachend als ze mij ziet. ’Jawel. Ik kan dit toch niet laten liggen:P’ Ik loop nog even langs de broeken en zie een hele mooie skinny jeans hangen, in het zwart. Ik kijk of mijn maat er bij hangt en pak die. ’Ik ben even passen.’ schreeuw ik naar Elle en Say, die nog aan het rond neuzen zijn. Ik hoor instemmend gemompel en loop het paskamertje in. Ik pas de kleren, eerst het shirtje met de hartjes er op en de broek. Ik loop de kleed kamer uit op zoek naar Say en Elle. Na een tijdje rond gekeken te hebben, heb ik ze nog niet gezien. Ik haal mijn schouders op en loop de paskamer weer binnen. Ik pas de rest van de kleren en besluit 4 T-shirtjes te nemen. Ik doe een Hello Kitty shirt, een met een doodskop, een met een hartje en die met die gitaar. Ik neem natuurlijk ook de broek. Als ik alles heb gepast hang ik 2 shirts weg en kijk de winkel rond. Ik zie Say bij de broeken staan en loop naar haar toe. ’Heey, waar is Elle?’ ’Paskamer, wat vind je van deze broek?’ Say houdt een leuke spijkerbroek omhoog. ’Leuk, moet je passen!’ zeg ik enthousiast. Ze knikt en loopt de paskamer binnen en Elle loopt net de paskamer uit. ’Ik neem deze 2 :D zegt ze tevreden. ’Ga je zeker morgen aan doen^^’ Elle zucht en rolt overdreven met haar ogen. ’Sorry :D ik vind het gewoon leuk om je te plagen!’ Elle knikt. ’Dacht ik al’ Say komt de paskamer uit en showt haar broek. ’Die moet je kopen.’ ’vind ik ook!’ knik ik instemmend Say lacht en gaat weer terug de paskamer binnen. ’Eline, Tom wilde je graag nog eens terug zien.’ Ik kijk Elle aan.

Reageer (9)

  • Meticulous

    VERDR<3

    1 decennium geleden
  • xBAMBISEX

    Vedder!! Hij is zuper!!
    Xx <33

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    verder!!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden
  • xMarieke

    Oelala ^^
    Dat beloofd veel goeds, denk ik ><
    Snel verder, lieverd ;D
    X

    1 decennium geleden
  • MIESH

    verder =D
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen