Foto bij Potter back to the top

Potter terug aan de top

Het was Ron Wemel.'Hey Ron.Wat doe jij hier?'begroete Harry hem.'Hey Harry .'zei ron terug.En hij legde een nieuw exemplaar van :De ochtend profeet voor zijn neus.'Wat is er mee?'vroeg Harry.'Lees de kop.'zei Ron.Harry las het luid op,op.'Harry Potter trekt zich terug als schouwer.'zei Harry.'Ja en dan?'vroeg Harry weer.'Ze vinden het zwak van je dat je schouwer word.Ze zeggen dat je doet alsof er niets gebeurt is.'zei Ron.'Ja en wat stel je voor Voldemort terug tot leven roepen?'vroeg Harry.'Nee!'zei Ron die met zijn ogen draaiden.'Ik wil zeggen dat... Wel het zit zo Zweinstein is helemaal terug opgebouwd , en binnenkort begint het zwerkbal toernooi en ik dacht...'Harry keek Ron aan met een bedenkelijk gezicht.'Nee Ron.Ik ga nu niet even doen alsof ik mezelf een held vind.'Ron keek nu heel droevig.'Hermelien zei al dat je zo zou reageren.'zei hij.'Ron ik heb het redelijk druk nu met de schouwers er is een weerwolven plaag en naar het schijnt gaan de kobolten weer een opstand proberen aan het voorbereiden.'Ron stond recht.'Harry Malfidus staat heel hoog in het ministerie maar wij weten...'Harry onderbrak Ron weer.'Is het allemaal om Malfidus te doen ron.'ron keek weg.'Ron?'Ron keek Harry weer aan.'Ik.... ja Harry maar ik... ach je weet hoe dat hij doet.'Harry begreep het,hij had zelf ook nooit goed overweg gekund met Malfidus.'Oké ik doe het.'Ron riep het uit.'Yes Potter terug aan de top.'riep Ron.'Ginny kwam uit de keuken samen met Hermelien.'Ron doe alsjeblieft eens normaal.'zei Hermelien.'Hermelien!'riep Harry die haar omhelsde.'Hoe gaat het?'vroeg hij.'Goed met jou ook hoorde ik net.' zei ze en ze keek naar Ginny.'Ach we moeten weg .Ron jij rijd je moet oefenen voor het dreuzel rij examen.'zei Hermelien.'Ik denk dat ik gewoon een waanzichtspreuk ga gebruiken.'fluisterde Ron tegen Harry.'Dat hoorde ik Ron!'riep Hermelien.

Harry kwam s'middags thuis.Normaal moest hij nog werken maar hij had vrij gekregen voor het voorberijden van het begin van het zwerkbal seizoen.Het duurde nog drie dagen voor het begon.Harry moest terug wat oefennen omdat hij al lang niet meer op een bezemsteel had gezeten,maar hij was het nog niet verleerd.Ron ging meestal mee en hermelien en Ginny ook om te helpen en om te kijken.Het stond nu al in de krant met de kop:'Potter terug aan de top!'

Reageer (1)

  • Debbaut

    terug zwerkbal?alles komt terug!leuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen