Previously;
Ik zap naar MTV en kijk of er iets leuks op is. Niks leuks, ik zap door naar TMF en zie daar de clip van de Lama’s ft. The Partysquard met Lekker Gewoon. Niet te geloven dat ze dat nog uitzenden ook. Als het liedje is afgelopen komt er een clip van ’Jan Smit' op dus zet ik de tv maar uit. Ik loop rustig naar beneden en ga daar een tijdschrift lezen. Ik zit net een leuk stukje te lezen als de bel gaat.

’Eline ga jij even, het is waarschijnlijk voor jou.’ ik roep iets terug en loop naar de deur. Ik doe hem open en zie Tom daar staan. ’Heey.’ zeg ik glimlachend en laat hem binnen. ’Heey.’ Tom knuffelt me en geeft me een kus op mijn wang. We lopen naar de woonkamer en gaan op de bank zitten. ’Wil je wat drinken?’ Tom schud zijn hoofd. ’Heb net wat gehad. Ik knik en ga naast hem zitten. ’Waar gaan we beginnen?’ Ik kijk Tom aan die bedenkelijk voor zich uit kijkt. ’Heb je pan en papier? Kunnen we de ideeën op schrijven.’ Ik knik en loop naar mijn kamer. Ik pak een paar pennen en twee college schrift en loop weer naar beneden. Ik laat me weer naast Tom op de bank vallenen geef hem een pen en een College schrift. ’Goed, het moet wel iets romantische zijn, Bill en Elle zijn beide romantische.’ ’Ja, maar ik niet.’ ’Het is nou jouw date Tom en ik help je, ik ben wel romantische.’ Tom knikt en schrijft wat op. Ik kijk over zijn schouder mee en probeer te lezen wat hij op schrijft; Romantische, kaarsen, eten, ’Kun je het zien?’ vraagt Tom lachend. Ik knik. ’Ik dacht, ik schrijf even op wat we allemaal kunnen gebruiken.’ Ik knik. ’Misschien kunnen we bij jullie thuis de keuken romantische maken en dan een spoor van roze blaadjes naar de kamer van Bill leggen zodat ze die moeten volgen.’ Tom knikt en schrijft het op. ’Kun jij koken dan?’ ’We kunnen toch spaghetti maken en dan op één bord doen, zoals in die tekenfilm Lady and the Vagebond.’ Tom kijkt me raar aan. ’en dan moeten ze uit één bord eten?’ Ik zucht en rol met mijn ogen. ’Ja, ze moeten uit een bord eten, maar dat is romantische!’ Tom kijkt me nog eens raar aan maar schrijft het dan toch op. ’Wat gaan we dan op de kamer van Bill doen, ik neem aan dat ze niet meteen op de eerste date met elkaar en bed duiken.

Reageer (10)

  • kpopftw

    SNEL VERDERRRRRRR!!!

    1 decennium geleden
  • mjtjuh

    VERDEEERRR!
    Hij is nog steeds super!

    Kusje MJ

    1 decennium geleden
  • HappinesxTom

    Veeeerdeeer,
    (L)(L).

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    Ik ben benieuwd hoe dit afloopt..
    GOED? of Slecht.:Y)
    We zullen zien. xD

    X (A)

    1 decennium geleden
  • SayRockQueen

    Ik MOET weten wat ze gaan doen! ^^
    Snel verder maken a.u.b! (A)
    Xx Say

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen