Previously;
De sleutel doe ik in mijn broekzak. ’Het was gezellig, Ik sms je vanavond wel.’ Tom geeft me een knuffel en een kus op mijn wang. Ik knik ’oké, is goed. Tom stapt in zijn auto en ik pak mijn fiets. Ik zwaai Tom nog uit en rij in snel trein vaart naar Say. Buiten adem fiets ik de oprit op, zet snel mijn fiets op slot en op de standaard. Ik loop naar de deur toe. Voordat ik aan kon bellen ging de deur al open en stond Say voor me.

’Waarom duurde het zo lang?’ Say kijkt me boos aan. ’Als je me binnen laat en drinken geeft vertel ik het je.’ Say zucht. Ze stapt op zij en ik loop naar binnen. Ik laat me met een zucht op de bank vallen. Say geeft me een glas water dat ik gulzig op drink. ’Vertel je het me nog of hoe zit dat.’ Say tikt ongeduldig met haar voet op de grond.’Alleen als je me uit laat praten!.’ Ik kijk Say dingend aan en ze knikt. ’Nou kijk..’ Begin ik, ik zet mijn glas op tafel en kijk Say aan. ’Tom en ik hebben een plan, we vinden allebei dat Bill en Elle er te lang over doen om een eerst stap te zetten. Je weet wel wat ik bedoel.’ Say knikt. ’Dus had Tom bedacht dat wij, Tom en ik, een date voor hun gaan regelen. Tom had mij vanmorgen ge-sms’t om te vragen of hij kon komen. We hebben het een en ander besproken. Hij moest op 3 uur weg. Maar we waren de tijd vergeten. We waren te druk bezig met ons plan.’ Ik kijk Say schuldig aan. ’Te druk bezig met jullie plan of met andere dingen?’ vraagt Say lachend. Ik rol met mijn ogen. ’Zo ben ik niet, hij misschien, maar ik niet.’ Ik geef Say een stomp op haar arm. ’Oké, ik heb het je vergeven.’ Ik knik. ’Ow en Say, Wil je dit alsjeblieft niet vertellen aan Georg en Gustav? En zeker niet aan Bill en Elle!’ Say knikt. ’Ik hou mijn mond.’ ’Wat moet jij mij eigenlijk vertellen?’ ’Ik heb zo’n leuke jongen ontmoet. Toen ik met Georg en Gustav in het park liep knalde ik tegen een jongen op. Hij is zo knap! Ik heb vanochtend wat met hem gedronken.’ Ik kijk Say veel betekend aan. ’Hoe heet hij? Volgens mij ben je verliefd!’ Say kijkt dromerig voor zich uit. ’Ik heb ik het park even met hem gepraat, Georg en Gustav zaten op een bankje. Hij heeft mijn nummer en ik die van hem natuurlijk. We gaan morgen weer iets doen samen.’ zegt Say zonder mij antwoord te geven. Ik schud lachend mijn hoofd. ’Eline hij is echt zóóó knap!’ zucht Say verliefd. ’Nou jij hebt het goed te pakken. Zo snel al.’ Say kijkt me raar aan en steekt haar tong uit. ’Hoe heet hij nou?’ Say kijkt me dom aan. ’Hij heet Jake Dat zei ik toch al?’ Ik schud mijn hoofd. Say haalt haar schouders op en loopt naar de keuken. Even later komt ze terug met een lolly in haar mond en in haar hand. ’Say, je moet echt afkicken. Straks vindt Jake het niet leuk dat je zo veel lolly’s eet.’ zeg ik lachend. ’Zien we dan wel weer.^^’ Say geeft mij een lolly. Ik haal het papiertje er van af en stop hem in mijn mond. ’Eline, blijf je hier eten? Ik ben alleen thuis.’ Ik kijk Say aan en haal mijn schouders op. ’Ik bel wel even nar huis.’ Say knikt en geeft mij de huis telefoon.
M; met Inge
E; Heey mam met mij, mag ik bij Say blijven eten?
M; Ja hoor, is goed. hoe laat kom je dan thuis?
E; Zeg maar.
M; 10 uur thuis.
E; Oké is goed. Doei!
M; Doei.’
Ik hang op. Ik geef de telefoon terug aan Say en knik. ’Ik mag blijven eten.’ Say zet de telefoon weer terug en springt dan op van de bank. ’We kunnen dan zelf pizza’s gaan maken!’ Say springt hyper rond en rent naar de keuken. ’Moeten we wel eerst boodschappen doen.’ Say komt weer de woonkamer binnen gewandeld en kijkt mij vragend aan. ’Wil je wel zelf gemaakte pizza’s eten?’

Reageer (10)

  • mjtjuh

    Nog steeds leeuuk xD
    Kusje

    1 decennium geleden
  • xBAMBISEX

    VEDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ALSJEBLIEFT?!?!?!?!?!?!?!?!? [a]
    DOE NU MAAR GEWOON!! :D
    HIJ IS GEWOON GEWELDIG!!!!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • kpopftw

    SNEL FEDERRR!!!!!!

    1 decennium geleden
  • KarrxTomx

    haha zupaaaaaah :D



    snel verder, bitte! ö


    ld (l)/red]
    xx

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    JeeJ! SNel verder. En voordat ik op Reactie Toevoegen ga klikken ga ik nog een leuk verhaaltje ophangen.

    Ik wil eerst ff zeggen dat ik haast NOOIT reacties krijg en jij wel. x) Das best gemeen, maar dat is nou de harde wereld. Mijn wereldje is één en al roze en vol met fantasietjes, chocola en muziek. x) Dat is nou de wereld die me moeten hebben. EN LOLLY's moeten we zekers niet vergeten! x)

    Ik moet u vertellen dat uw serie zeer erg geweldig is en niet afhaak na vier deeltjes. Dat is zeer onplezant voor U. En laten we zeggen dat ik in een zeer melige bui ben en U met U aanspreek. Ik aanbid U erg. Nee, je serie toch maar. _O_ U moet in ieder geval heel snel verder of U kan vandaag of morgen ( Volgend jaar) dood zijn. :Y) Ik heb namelijk een vork als huisdier. Look>:Y):Y) Twee zelfs en morgen krijg ik mijn derde! Grrr, pas maar op... :Y)

    Denk je dat dit een lang genoeg berichtje is? Nêê.. Ik verveel me toch... Dan ga ik jou lekker vervelen. Weerwat minuutjes er af van je kostbare leventje. x) Naa, Ik heb mijn tijd niet verspilt. Ik heb een leuk doelletje. Jou vervelen, maar dat heb ik al eerder gezegd. Toch? Nou ik herhaal het wel nog een keertje. IK GA JOU VERVELEN! Met mijn leuke ( en saaie ) bericht. Reactie, iets.

    Eigenlijk zou ik moeten leren voor Duits. Morgen PW. Maar daar heb ik geen zin in. En ik had eigelijk nu op fanfic.nl nog een deeltje van mijn serie kunnen schrijven, maar nee... Ik moet jou perséé vervelen. Oh, wat ben ik toch weer erg. *Slaak een diepe zucht.*

    Nou goed... Allesgoedd verder? ( Kom ik lekker laat mee hea? ) Met mij wel goedd. Nouja, geen ziektes ofzo. Ik ben wel een beetje raar in mijn hoofd. Dat geef ik toe. Iedereen zegt het dus ik moet er maar aan geloven.

    Wil je weten hoeveel woorden ik tot nu toe heb geschreven? Nou hier komt het>>

    346!

    Goed hea van mij? Met spaties en die troep erbij heb ik NU zelfs... Euh... FF kijken. (A)

    1899!

    Ow, who is the best!? I am... (NOT)
    Wordt je het al een beetje zat? Iik hoop het...
    (A) Dat was de bedoeling hea? Ohnee.. Het was om je te vervelen,... Nou ik denk dat ik maar eens afhaak. Geen zin meer. Veel plezier met quizjes maken! DOE HET! x)

    In ieder geval...

    VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER! VERDER!

    Know How Many Words? I tell you at the end!

    Xx. Joyce, die jou erg is gaan vervelen! Nou, ze hoopt het in ieder geval.
    (Woorden met spaties!)

    4619!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen