[yellowP[/yellow]reviously;
’Heey mensjes.’ Tom en Georg staan op. ’Hallo Eline.’ zeggen ze tegelijk. Ik geef eerst Georg een knuffel en een kus en dan Tom. Ik ga naast Tom op de bank zitten. De rest komt ook de kamer binnen en begroeten elkaar. Say stelt Jake voor aan Georg en Tom. Georg kijkt naar mij en knikt onopvallend naar Jake. ’Is hij die jongen waar ze verliefd op is.’ zegt hij zonder geluid. Ik knik en kijk de kamer rond. ’Is Gusstie er niet?’ Ik trek een pruillipje en kijk Tom, Georg en Bill één voor één vragend aan.

Tom schud zijn hoofd. ’Is naar een meisje in Nederland. Rachel ofzo. Hij blijft daar tot morgen avond. Dan komt hij weer terug.’ Ik knik. ’Welke Film kijken we?’ Tom geeft me een paar Films. ’Jij mag uit kiezen.’ Ik kijk Tom lachend aan. Ik bekijk de films. What happens in Vegas & Sweeney Todd. ’Ik kies voor What happens in Vegas. Ik geef Tom de dvd’s terug. ’Iedereen het er mee eens?’ Say, Jake en Georg knikken. ’Waar zijn Elle en Bill?’ Ik kijk de kring rond. ’Hier! We waren drinken halen.’ Bill en Elle komen terug met elk een dienblad met drinken en lekkers. ’Uhú! Ik kijk Elle veel betekend aan. Ze schud haar hoofd. Ik rol met mijn ogen. ’Welke film gaan we kijken?’ Bill geeft iedereen zijn of haar drinken. ’What happens in Vegas.’ Zegt Say terwijl ze het hoesje van de dvd geeft. Bill geeft de dvd aan Tom en lest de achterkant voor. Tom doet de dvd in de dvd-speler, start de film en komt naast me zitten. Midden in de film zet Georg de film stil. ’Wat doe je?’ Ik kijk Georg vragend aan. ’Naar de Wc en misschien kan iemand nog iets te drinken in schenken.’ Georg loopt de kamer uit. ’Dat doen Eline en ik wel!’ Roept Tom gelijk. Hij pakt mijn arm en trekt me overeind. We pakken de glazen, zetten die op de dienbladen en lopen richting de keuken. ’Waarom moet ik zo nodig helpen?’ Ik zet het dienblad op het aanrecht en draai me om naar Tom. ’Waarom niet. Say heeft het druk genoeg met staren naar Jake, Jake ken ik niet. Elle en Bill hebben het te druk met stiekem naar elkaar kijken.’ Tom pakt de Cola fles uit de koelkast en geeft die aan mij. Ik rol met mijn ogen en schenk 4 glazen Cola in. ’Wanneer gaan we eigenlijk ons plan uitvoeren?’ ’Kan jij Woensdag? Dan ben ik vrij’ ’Ja, ik heb vakantie. Maar het moet wel binnen 2 weken want daarna gaan we op vakantie weet je nog. Met z’n allen.’ Tom knikt. ’Lukt ons wel. Wie gaan er trouwens allemaal mee?’ Tom schenkt ondertussen twee glazen sinas in. ’Bill, Gustav, Georg, Elle, Say, Andreas, Jij en ik. Er komen er vast meer bij. Say is helemaal weg van Jake. Ik weet alleen niet of dat allemaal gaat passen.’ Ik pak mijn glas en doe die vol met water. ’Gustav schijnt ook verliefd te zijn. We zien wel.’ Ik knik. We zetten de glazen op de dienbladen en pakken nog wat lekker. We pakken allebei een dienblad en lopen naar de kamer. ’Zo dat duurde lang.^^’ ’Beeld je maar niets in Georg. Er is niet gebeurt. We hebben alleen drinken en wat lekker gepakt.’ Georg kijk nog even veel betekend naar Tom en pakt dan zijn glas van het dienblad af. Ik ga weer op mijn plekje zitten en Tom komt naast me zitten. Say start de film weer en nestelt zich tegen Jake aan. Tom slaat zijn arm om mij heen en ik nestel me tegen hem aan. Vriendschappelijk. Als de film is afgelopen doet Georg het licht aan.

Reageer (11)

  • billktomk

    heey dit is egt een top qz(H)(hoera):D

    1 decennium geleden
  • mjtjuh

    Ik begin het weer te snappen!(A)

    (K)

    1 decennium geleden
  • KarrxTomx

    whaaaaaah super!
    SNEL VERDER! ö
    hihih sorry hij was wééreens geweldig ofso! :'D



    lv ú 2!
    x Kaar

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    great! snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Snel verder!:'D
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen