Foto bij Question Answers

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • CalumThomas

    jij lijkt op mij :O
    Behalve dat van 16 jaartjes, want ik ben (jammer genoeg) nog maar 13.. maar alsnog :O

    xxx

    1 decennium geleden
  • RandomnessXx

    yay stephenie meyer is the best!!

    1 decennium geleden
  • BeMineX

    Je weet wat ik heb gezegd : "Als je nog een personage als vriendin nodig hebt, ik wil GRAAG die rol op me nemen AHAHA nee even serieus" Lol

    1 decennium geleden
  • Apprentice

    Succes morgen op school!<3
    Eem een vraag waar ben je bang voor? En waar hou je heel veel van? Oh en ik heb nog een vraag heb je huisdieren?
    Oh faal de vraag of je ergens bang voor bent is al gesteld dus dan wordt het waar hou je heel veel van? En heb je huisdieren?
    xx

    1 decennium geleden
  • susanpayne

    Wauw, ik wil je even vertellen hoe leuk, lief, gek, grappig, vrolijk, spontaan, super en geweldig je verhaal is!
    De omschrijving van de jongens is precies zoals ik ze me indenk, ook al is Harry nu chagerijnig *gniffel gniffel*, het is echt perfect.
    Het is alsof je aan elke detail hebt gedacht. Alsof alles vooruit is bedacht. Alsof het zo moet zijn!
    Het is een soort van kers op de taart!
    Het is echt GE-WEL-DIG!
    Toen ik laatst een reactie stuurde, kreeg ik terug dat je ontroerd was, hihi. Ik bedoel hiermee gewoon te zeggen dat je verhaal perfect is.
    ook je spontaniteit die je aan het eind ons meegeeft. Ik ken je dan misschien wel niet maar hierdoor weet ik wel dat je spontaan bent.
    -Wow dit komt allemaal best stalkerig over ;$ whoeps-

    Alsjeblieft maak een vervolg, desnoods stuur ik je de geskte ideeën, maar stop niet met dit verhaal en al helemaal niet met schrijven, want geloof me je hebt ontzettend veel talent! Ik bedoel je staat elke dag minstens in de top en 9 van de 10 keer op nummer 1!!!!

    Succes morgen op school!
    hihi x Susan, je trouwe lezer ;D!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen