Ik kijk Elle aan en rol met mijn ogen. ’Wat ik al zei we gingen ergens heen, het was voor mijn verjaardagscadeau. Meer zeg ik niet.’ Elle knikt maar lijkt het nog niet te geloven. ’Ik moet hier af, Bye! Loveú!’ Ik schreeuw nog iets terug en fiets hard door naar huis. Als ik thuis aan komen zet ik mijn fiets in de garage en loop naar binnen. ’Hallo!’ Schreeuw ik. Ik hoor wat gemompel uit de woon kamer komen. Ik loop er heen en zie mijn ouders geboeid naar de tv kijken. Ik geef ze allebei een kus en ga naar boven. Ik laat me op bed vallen en pak het college blok. Ik schrijf op wat we hebben gedaan en wat we moeten doen;

Park afgehuurd
Rozenblaadjes en Kaarsen gekocht
Restaurant huren
mooie auto + chauffeur huren
Meer inkopen doen voor hapjes en drankjes.
Hotelkamer huren.
Alles klaarzetten.


Ik pak mijn mobiel en sms Tom wat we allemaal nog moeten doen in 2 weken. Niet veel later krijg ik een sms’je terug.

Heey, Moet ons
lukken!
xxx


Ik besluit niks terug te sturen en kijk hoe laat het is. 8 uur nog maar. Ik sta vermoeid op en loop naar mijn badkamer. Ik laat het bad vollopen, doe er wat badolie in en loop terug naar mijn kamer. Ik pak mijn badjas en pyjama en loop weer naar de badkamer. Ik leg de badjas en pyjama over de verwarming zodat het lekker warm wordt en kleed me uit. Ik doe de vuile was in de wasmand en hang mijn broek op een haakje dat daar hangt. Ik stap in bad en doe mijn ogen dicht. Als het water hoog genoeg is doe ik de kraan dicht en ga weer lekker liggen met mijn ogen dicht. Na een uurtje roept mijn moeder dat ik nu uit bad moet. Ik open mijn ogen en kijk naar mijn handen. Ze zijn verrimpelt en ik kom tot de conclusie dat ik er toch wel erg lang in heb gelegen. Ik laat het water weg stromen en droog me af. Ik doe mijn pyjama een en daar over heen mijn badjas. Ik loop naar mijn kamer, doe mijn pantoffels aan en loop naar beneden. ’Hallo.’ Ik kijk in de woonkamer maar zie niemand zitten. Ik haal mijn schouders op en plof op de bank. Ik doe de tv aan en kijken of er wat leuks op is. Niet veel later komen mijn ouders de kamer binnen en komen bij me zitten. ’Wat heb je deze twee dagen gedaan?’ Ik kijk mijn moeder vragend aan en vertel dan wat ik allemaal heb gedaan, dat we een date aan het plannen zijn voor Bill en Elle zeg ik natuurlijk niet. Mijn moeder knikt en kijkt weer naar de tv. ’Eline, Wij gaan morgen een paar dagen weg,tot woensdag, kan je bij iemand logeren, of vragen of iemand hier wil logeren?’ Ik kijk mijn ouders blij aan en knik. ’Tuurlijk!’ Ik sta op en ren naar boven. Ik pak mijn mobiel en begin te sms’en.

Heey honny’s!
Mijn ouders gaan morgen
een paar dagen weg.
Komen jullie slapen?
xxx


Ik verstuur het sms’je naar Elle en Say en bedenk dan dat het huis best groot genoeg is voor nog meer personen. Ik pak mijn mobiel weer en typ weer een sms’je. Deze keer verstuur ik het naar Bill, Tom, Gustav en Georg. Na een paar minuten krijg ik een sms’je terug.

Reageer (7)

  • XmiekjeX

    Vet!! xD
    Ikke ook zulke ouders willen!! (A)

    Love~u! (H)

    1 decennium geleden
  • Nadineee

    verder!!!!!!!

    -XXX- nadine ^^

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    wii super <3 gaat er nu dan iets gebeuren tussen hun ?^^

    snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    Super<3
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • mjtjuh

    En je moet verder gaan! Ik kwam er even achter dat dit de laatste is:O

    Kuss'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen