Ik haal mijn schouders op. ’Zitten.’ ’Ze mag van mij niet ergens anders zitten.’ Ik kijk Tom aan en rol met mijn ogen. ’Als je wat drinken wilt moet je het zelf pakken.’ Voegt hij er aan toe voordat ik ook maar iets kan zeggen. Elle knikt en loopt naar de keuken. Ik kijk Tom verbaast aan die triomfantelijk terug kijkt. ’Nou Eline, Die wil voorlopig niet dat je weg gaat.’ Say kijkt me lachend aan. Ik zucht en nestel me dan maar weer tegen Tom aan. Veel anders kan ik niet doen. Elle komt terug met een glas en een paar cola flessen. ’Aangezien Tom Eline niet weg wil laten gaan heb ik maar wat flessen mee genomen.’ Ze zet de ongeopende flessen naast de tafel en schenkt haar glas vol met de fles die al wel open was. ’Zullen we gaan zwemmen?’ Stelt Georg voor. Iedereen stemt in en als we alle tassen hebben in gepakt lopen we naar buiten. ’Passen we daar met z’n alle in?’ Ik wijs naar de auto van Tom en kijk de rest aan met een opgetrokken wenkbrauw. ’Het wordt proppen maar ik denk het wel.’ Ik kijk Gustav droog aan en knik. Tom doet de auto van slot en legt alle tassen achter in. ’Ik ga voor in zitten!’ Ik ren naar de passagiers stoel en ga zitten. Tom komt naast me zitten en de rest propt zich op de achterbank. Ik draai me om en schier in de lach als ik ze dicht op elkaar gepropt zie zitten. ’Lukt het jongens? Misschien moet Elle bij Bill op schoot en Say bij Gustav ofzo.’ Stel ik lief voor. Na veel gemopper zit Elle bij Bill op schoot en Say bij Gustav. Tom start de auto en rijdt richting het zwembad. Daar aangekomen parkeert Tom de auto dicht bij de ingang. We stappen allemaal uit en lopen het zwembad binnen. We betalen de entree en lopen naar de kleedhokjes. Als we allemaal omgekleed zijn lopen we naar het zwembad. ’Het is niet druk.’ Ik kijk Say dom aan. ’Het is ook nog een gewone school week he voor de kleine kinderen.’ Say knikt en we zoeken een plek op. Als snel hebben we een plek gevonden en lopen we richting het water. ’Weet je dat ik dit niet vertrouw.’ Ik kijk Tom, Bill, Gustav en Georg waarschuwend aan. ’Ik doe niks!’ Bill springt het water in. ’Nee nee.’ Ik blijf rustig op mijn plek staan en wacht tot iedereen in het water is. Say en Elle staan naast me. ’Wat zijn jullie van plan?’ Ik kijk ze een voor een aan. ’Het zelfde als jij.’ Ik knik. Als de jongens uiteindelijk in het water zijn gaan wij rustig naar de kant en gaan rustig het water in. ’Koud!´ ’Stel je niet aan!’ Tom komt op me afgezwommen. Ik zwem snel een andere kant op en ga uit het water. Ik loop richting de glijbaan, met Tom achter mij aan. Helaas staat er een lange rij. ’Hebbes!’ Tom slaat zijn armen om mijn middel. Hij legt zijn hoofd op mijn schouder. Na een tijdje zijn we aan de beurt. Ik ga zitten en Tom komt achter me zitten, met zijn benen om mij heen. Hij slaat zijn armen weer op mijn middel en samen gaan we van de glijbaan. Als we beneden uit het bad zijn lopen we weer naar de rest. ’Waar waren jullie net?’ Ik kijk Georg aan en rol met mijn ogen.

Reageer (7)

  • XmiekjeX

    ooee..!!
    Tom vind Elien sowieso leuk!! :D
    Maar is elien nie zo slim of wil ze t niet weten :P
    Haha
    kom ik vast snel achter, k ga snel verder lezen! :D

    Love~u

    1 decennium geleden
  • XiloveyouX

    snel, snel , snel verder!

    xD

    waarschuw je me?

    pleas(A)

    want ze zijn zóóóóóó verslavend!!!!

    1 decennium geleden
  • Villanelle

    Elle: Jheii ik zat bij Bill op shoot hoor..x']
    oww Super^^
    snel veder!
    Xx.

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    Oeh! *wenkbrauwwiebel*
    Snel verder! =3

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    Schattig ^^ het is toch duidelijk dat ze elkaar graag hebben ^^

    snel verder!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen