Sorrryy dat het zo lang duurde!
Ik had het een beetje druk :S
Enjoy!(H)
xxx

Previously;
Zenuwslopend die Examens. Ik ben zo in gedacht over de examens, of ik het wel goed heb gedaan dat ik heel hard schrik al mijn mobiel gaat. ’Whaaaaaa!’ Mijn moeder kijkt me raar aan. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en neem op.
’Met Eline.
’Met Tom’
Na die avond van de film, toen ik een raar gevoel kreeg toen ik naar Tom keek zijn we vaker gaan afspreken. Op aandringen van mij, het ging om de ‘date’ van Elle en Bill zei ik tegen hem, maar stiekem deed ik het om meer bij hem te zijn. Ik heb aan mezelf toegegeven dat ik hem leuk vind.
’Hee! Waarom bel je?’
’Ik wilde even weten hoe het met je ging? En of je al nieuws hebt?’
’Het gaat wel goed met mij, beetje zenuwachtig. Ik heb nog geen nieuws.’
’Dat is jammer, bel je me als ze je gebeld hebben?’
Ik knik, maar als ik me realiseer dat Tom dat niet kan zien zeg ik Ja. We zeggen gedag en hangen op. Na nog vijf minuten zenuwachtig op de bank te hebben gezeten gaat de telefoon. Ik pak de telefoon en zeg heel zacht. ’Met Eline’
’Met Mevr. Weiner.’
Ik hou mijn adem in. Mevr. Weiner is mijn mentor.

’Ik kan je gerust stellen Eline, Je bent geslaagd!’
’Meen je dat?’ Ik kijk ongelovig naar mijn ouders die hebben meegeluisterd.
’Tuurlijk. Gefeliciteerd! Morgen zijn de diploma uitreikingen. 8 uur in de aula.’
’Oke. Dankje, Tot morgen.’ Ik hang op en begin kei hard te gillen en te springen. ’Ik ben Geslaagd!’ Ik geef eerst mijn moeder een knuffel, dan mijn vader en dan mijn broer die me verbaast staat aan te staren. Ik pak mijn mobiel en stuur een sms’je naar Tom.

Heey! 3x raden!
Ik ben Geslaagd!
xxx


Ik verstuur het sms’je en ren dan naar boven om mijn laptop te pakken. ’Mam, Ik moet een feest geven!’ Mijn moeder kijkt me ongelovig aan. ‘[/pink][/i] Je bent maandag jarig, kan je dan niet gewoon je feest geven.’[/pink][/i] Ik knik. ’Maar ik wil wel mensjes uitnodigen voor zaterdag!’ Mijn moeder zucht en knikt. Ik besluit een mail te sturen naar Say, Elle, Bill, Tom, Gustav en Georg. Ik wil net beginnen met typen als ik een sms’je krijg.

Ik wist het!
Gefeliciteerd!
xxx


Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en vlinders in mijn buik als ik dit lees. Oké het is niet echt romantisch, maar het is van Tom. Ik schud even onopvallend met mijn hoofd en doe mijn mobiel weg. Ik begin met het typen van de mail.

Heey mensen!
Ik ben Geslaagd! Duss… Daarom wil ik jullie Zaterdag uitnodigen om het te vieren.
Het echte feest is maandag samen met mijn verjaardag,
maar omdat ik zo veel van jullie hou mogen jullie zaterdag komen!
Als je wilt. Het begint op 12.00 en wanneer het eindigt weet ik nog niet :P
xxx Eline


Ik lees de mail nog eens door en verstuur hem dan. Ik zet mijn laptop aan de kant en loop naar de keuken. Ik pak wat drinken en wat lekkers. Ik loop naar de keukentafel en laat me met een zucht vallen. Ik ben geslaagd! Ik staar een tijdje voor me uit en hoor dan de bel. Ik wil net opstaan als mijn moeder roept dat ze wel naar de deur gaat. Ik laat me weer op de stoel vallen. Ik hoor stemmen in de woonkamer en niet veel later komt Tom de keuken binnen gewandeld. ’Hee! Gefeliciteerd!’ Ik glimlach en sta op. ’Dankje!’ Tom geeft me een knuffel en een kus op mijn wang. Ik ga weer zitten en Tom komt naast me zitten. ’Wat brengt jou hier?’ Tom wiebelt met zijn wenkbrauw. ’We moeten nog iets regelen voor de date.’ Ik knik een beetje teleurgesteld. Ik had gehoopt dat hij hier zou komen om iets leuks met me te gaan doen. Ik moet niet zoveel in mijn hoofdhalen hij is vast niet verliefd op mij. ’Wat nog allemaal?’ De date is Woensdag, we hebben het park geregeld, de hotelkamer, de chauffeur + mooie auto, en het restaurant. ’We moeten inkopen doen voor hapjes en champagne , we moeten de partytent nog regelen en verder zijn we klaar.’ Ik knik. We staan op en lopen naar de gang. ’Wij gaan!’ Mijn moeder roept iets terug wat ik niet versta. Ik doe mijn jas en schoenen aan, pak mijn tas, mobieltje en I-pod en loop de deur uit. We lopen naar Tom z’n auto en stappen in. Tom start de auto en rijdt richting een vriend van hem die een partytent heeft. Als we aangekomen zijn parkeert Tom de auto op de oprit en stappen we uit. We lopen naar de voordeur en Tom belt aan. Na een tijdje komt er iemand aan de deur. ’Hee Tom, Marco is niet thuis.’ Een meisje van ongeveer mijn leeftijd staat in de deuropening en kijkt Tom verleidelijk aan. Ik rol met mijn ogen en kijk een andere kant op.

Reageer (7)

  • XmiekjeX

    :O Concurrentie!!
    Maar die kan Eline niet aan :P
    Because Tom likes Eline! <3

    Srry k ga helemaal op in t verhaal (A)

    K ga snel verder
    Kusje!! (H)

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Oeh
    Beetje jaloers ^^
    Sorry dat ik een tijdje niet gelezen+gereageerd hebt
    Maar ik ben er weer :D
    En nu allemaal even luidjuichen alsjeblieft [a]
    Nouja, ik vind het verhaal nog steeds hip
    En Tom moet haar gewoon leuk vinden ö
    Anders is het zieleg [a]
    Nouja, Snel verder!
    <33 YouKnowTHEName

    1 decennium geleden
  • Nadineee

    verder!!!!!!!!!!!!!!

    -XXX- nadine ^^ (A)

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    SUperSUperSuper<3
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Villanelle

    Super!
    snel veder!
    Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen