’Hé, Alles goed?’ Ik kijk Tom verbaast aan en knik dan. ’Waarom neem je, je telefoon niet op.’ ’Batterij leeg.’ Tom knikt. ’Gaan we vandaag nog wat doen voor ons plan?’ Ik schud mijn hoofd. Tom kijkt me verbaast aan. ’Waarom niet?’ ’Omdat ik wat anders ga doen. Heey Elle.’ Ik laat Elle binnen en geef haar een knuffel. Tom kijkt me schaapachtig aan. Hij wil net wat gaan zeggen als Bill er door heen toetert. ’Meiden, Onze taxi is er! Say wil je mijn tas meenemen?’ Ik pak mijn jas en sleutels en laat Say en Elle eerst naar buiten gaan. Ik Ga ook naar buiten en doe de deur op slot. ’Wat gaan jullie doen?’ ’Nou broertje, iets waar jij niet van houdt.’ Ik stap in de auto, waar Bill, Say en Elle al in zitten. Bill toetert nog even naar Tom en rijdt dan weg. ’Waarom was Tom bij jou?’ Bill kijkt vanuit de achteruitkijk spiegel naar mij. Ik haal mijn schouders op. ’Geen idee.’ ’Tuurlijk wel, iedereen kan toch zien dat jullie verliefd op elkaar zijn.’ bemoeid Elle zich er mee. Ik zucht en kijk naar buiten. ’Laat haar maar.’ Helpt Say me. De rest van rit is het stil. Bill parkeert op de parkeerplaats vlak bij de deur. We stappen uit en lopen naar binnen. ’Kan ik u ergens mee helpen.’ We kijken om en zien een vrouw van ongeveer 30 voor ons staan. Say stapt naar voren en neemt het woord. ’Graag, ik had gereserveerd.’ De vrouw loopt naar de balie en gaat er achter staan. ’Op welke naam?’ ’***’ De vrouw tikt het in op de computer en knikt dan. ’Volg mij maar.’ We lopen achter de vrouw aan richting de kleedkamers. ’Deze is voor de vrouwen’ Ze wijst naar een deur waar kleedkamers opstaat. ’En deze voor de mannen.’ De andere deur dus. ’Ik kom zo weer om jullie naar jullie eerste behandeling te brengen.’ We knikken en ze loopt weg. Bill gaat de jongens kleedkamer in en wij de meisjes kleedkamer. ’Wat was dat nou net bij jou thuis Eline?’ Ik kijk Elle aan en zucht, dan kijk ik naar Say die onopvallend knikt. ’Je hebt misschien wel gemerkt dat ik op Tom ben.’ Elle knikt. ’Nou hij dus niet op mij.’ Elle kijkt me raar aan. ’Echt wel! De manier waarop hij naar je kijkt.’ Ik schud mijn hoofd ’Ik zag hem vanmiddag met een meisje, en hij zei laatst ook al tegen mij dat hij een afspraak had met ene Nathalie’ Elle kijkt me verbaast aan. Ze komt naar me toe en knuffelt me. ’het komt wel goed.’ Ik knik. We gaan verder met omkleden en als we klaar zijn gaan we naar buiten. ’he he, dat duurde lang.’ Bill kijkt ons lachend aan. Hij heeft een zwembroek aan en zijn handdoek hangt over zijn schouder. Elle kijkt hem verlegen aan en kijkt dan blozend weg. De vrouw komt er aan gelopen en leidt ons naar onze eerste behandeling. Een Massage. Na de massage gaan we in een modderbad. ’Ieuw, dat dit goed is voor je huid.’ Say kijkt vies naar het bad. Ik ga achter haar staan en duw haar er in. ’Oeps…’ Say komt boven ‘water’ en kijkt bij boos aan, maar schiet dan in de lach. Bill, Elle en ik stappen ook in het modder bad en gaan lekker relaxed liggen. ’Bill?’ Bill opent een oog en kijkt Say aan. ’Ken jij ene Nathalie?’ Ik open nu ook mijn ogen en kijk Say waarschuwend aan.

Reageer (6)

  • Kroosable

    Nou,nu ben ik benieuwd naar wat Bill gaat zeggen.:v

    1 decennium geleden
  • Nadineee

    verder!!!!!!!!!!!!!!!!!

    -XXX- nadine ^^

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    snel verder want ik ben benieuw naar wat bill te zeggen heeft ^^

    <3

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Bill: Jaa!
    Say: Wie is dat dan
    Bill: Mijn VERLOOFDE
    Elle: *valt dood neer*
    Ik denk dat er iets in die trant gaat gebeuren [a]
    Nouja, idd, Iewll modderbad
    Je gaat toch niet betalen om in de modder te zitten!
    Gekke kinders!
    nouja, iig!!
    Hij was weer toppiewoppie mijn kind
    I luv it !
    Snel verder jij
    <33 Eline

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    OMGOMGOMGOMGOMG!,3
    Snel verder =D
    Bill weet het vast wel x]

    x. (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen