Hij geeft me een kus op mijn wang en loopt dan naar de auto. ’Tot morgen..’ ik denk niet dat hij het gehoord heeft aangezien het er als gefluister uit kwam. Ik zwaai nog even naar Tom en als ik hem niet meer kan zien loop ik naar binnen. Ik leg mijn hand op mijn wang, waar Tom een kusje heeft gegeven. Ik loop met een brede lach naar boven, naar de badkamer. Ik kleed me om en stap, nog steeds met een brede glimlach, mijn bed in, op naar een droom over Tom en mij.

[volgende dag]

De volgende morgen word ik wakker van stemmen op de gang. ’Goede morgen slaapkop, hoe laat komen je vrienden?’ Ik open een oog en zie mijn moeder in de deur opening staan. ’12 uur of zo..’ Ik draai me om en probeer weer te slapen. ’Dan zou ik er nu maar uit gaan, het is al 11 uur.’ Ik hoor de deur dicht gaan. Ik denk na over de woorden van mijn moeder en schrik dan wakker. Ik stap snel uit mijn bed en loop naar mijn kast. Ik pak er wat kleren uit en loop snel naar de badkamer. Ik zet de douche aan en doe mijn pyjama en ondergoed uit. Ik stap onder de douche, was mijn haar snel en stap er weer onder vandaan. Ik droog mezelf af en wikkel de handdoek om mijn haar. Ik kleed me aan en loop snel naar beneden om te eten. Als ik mijn eten op heb loop ik weer naar de badkamer om mijn make-up en haar te doen. Ik poets nog even mijn tanden en ben net op tijd klaar voordat de bel gaat. Ik loop snel naar beneden en doe de deur open. ’Say! Je bent zoals gewoonlijk de eerste!’ Ik geef Say een knuffel en laat haar binnen. ’Is ook niet zo moeilijk, aangezien ik een paar straten verderop woon.’ Ik grinnik. Samen lopen we naar de woonkamer. ’Drinken?’ Say knikt. ’Cola’ Ik loop naar de keuken en pak een fles cola uit de koelkast en een glas. Ik schenk wat cola voor Say in en stop de fles dan weer terug in de koelklas. Ik loop met het glas naar de woonkamer en geef het aan Say. Ik plof naast Say neem op de bank en zucht. Say nipt van haar cola en kijkt me vragend aan. ’Wat?’ ’Is er iets wat ik nog niet weet maar wel moet weten?’ Ik denk na en schud dan mijn hoofd. Say kijkt me onderzoekend aan.

Reageer (7)

  • XmiekjeX

    ^^

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    O My God
    Ik had deze nog niet gelezen ö
    Dat is like, zo niet lief van mij!!
    Kun je het me vergeven almachtige Eline?
    Ja?
    Dat dacht ik al [a]
    Nouja, die Eline lijkt wel op mij
    Altijd te laat op staan
    Dat is ook echt mijn ding [a]
    Nou ga maar weer snel verder mijn kind!
    <33 MedeTeLaatUitBedKomer

    1 decennium geleden
  • Villanelle

    Super!
    heb de gemisten deeltjes even ingehaalt..
    Stomme vakantie ;x
    Snel veder! =D
    Xx.

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Ga snel verder.^^

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    Verderr <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen