Toekomstige vriendin Andreas -> Joyce

Naam;Joyce
Leeftijd; 16

Heeej poeperds.Mijn naam is joyce en ik ben 16 jaar.

Het is een leeftijd dat je echt alles wat je tegen komt uit probeerd,dus jha,ik geniet van mijn leven.

Muziek is mega belangrijk in mijn leven,het is mijn grote passie en ik kan echt niet meer zonder.

Een dag geen muziek en niet gelachen,is een dag minder geleefd.Is een van de uitspraken dat ik altijd zeg.

Voor de rest staan mijn vrienden aan de top.Ze zijn geweldig en ik wil ze voor geen goud missen.

Als ik weet dat iemand hun pijn doet,word ik kwaam,en weetje,dat wil je helemaal niet mee maken.

Voor de rest ben ik verslaafd aan shoppen.En dan niet alleen aan kleren,maar aan alles,schoenen,accesoires,make-up en ook zonnebrillen,zo van die mega grote.

En dan als de avond in het weekend aangebroken is barst ik helemaal los.

Dan ga ik samen met me'n vrienden naar de disco,waar je van die zeer mooiie jongens tegen komt.

Wat ik misschien nog ben vergeten te vertellen is dat ik fan ben van tokio hotel.

Tom is de geilste mens dat rond loopt op de wereld,en daar kun jij lekker niet tegen op.

He's the beat of my heart!

Sommigen mensen kunnen er mee leven,andere niet.Behoor je tot die laatste groep heb je peg,want dan zal ik u nooit mogen en zul je niet weten wat je mist in je leven.

Maar ik ga nu,ik heb afgesproken.Bye!<3

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen