Foto bij Chapter 024

Lauren Hope Diamond.

Voor ik het wist had ik mijn lippen op die van Niall gedrukt en vergat ik de wereld om me heen. Zijn lippen waren zo zoet, maar ook weer pepermunt achtig. Op een of andere manier had ik een soort diep verlangende honger naar Niall. Het hing zelfs in de lucht en ik kreeg haast geen lucht meer.
Ik voelde me gelijk al tot hem aangetrokken maar dat het gelijk pats boem love in the air was. Nou ja voor mij dan, en als het niet zo voor Niall was dan had ik een probleem. Dat zou awkward worden.
Nog steeds vol verlangen kuste ik Niall, hij leek er eindelijk in mee te gaan en tikte met zijn tong tegen mijn lippen. Ik opende die gewillig en even later speelden onze tongen het liefdesspel alsof onze levens ervan afhingen. Het begon als een wals en eindige in een tango.
Langzaam trok ik me terug en peilde zijn reactie.
Hij leek verbaasd en wou net wat zeggen toen ik wegstoof.
Wat had ik mezelf in mijn hoofd gehaald? Ik had Niall Horan gezoend, de Niall Horan die beroemd was en alles. Met wie ik ook nog eens opgesloten zat tot weet ik veel wanneer, en ik had hem gezoend!
Oh god oh god oh god, ik werd langzaamaan gek, nu al.
Net nadat ik de badkamerdeur had dichtgegooid en opslot had gedaan, klopte Niall aan. 'Lauren, what are you doing?' fluisterde hij.
'I'm lookin' for a magic little leprechaun' An Irish one' zeg ik terug. Jeez, waarom dat nou weer? Lauren, slimmerd.
Ging alweer de goede kant op, eerst Niall kussen, en dan ook nog over Ieren en kabouters beginnen. Ik lijk wel gek.
'Lauren, why are you hiding in the bathroom?' vroeg hij dit keer wat harder. Ja nou, zal ik het je even vertellen meneer Horan?
Ik heb je net gekust, toen besefte ik dat je mij waarschijnlijk, nou ja zeker weten wel niet leuk vind, en toen ben ik hier heen gerend, en hier zou ik ook wel de komende dagen blijven zitten.
'Because I'm an idiot and I felt like it' antwoord ik.
'Lauren, please come out of the bathroom, you idiot' zegt Niall gepikeerd. Nou Niall , dat moet je tegen een meisje zeggen, het komt wel heel dubbel over niet? Maar goed, no way dat ik dat ga zeggen, stel je voor dat hij al boos is over wat ik heb gedaan, ik hoef hem niet nog bozer.
'No, I won't get out of the bathroom' zeg ik koppig.
'Lauren, please, please, just come out of the bathroom, I need to tell you something' smeekt Niall nu bijna.
Het klinkt heel verleidelijk maar nee, ik kan hem nou niet onder ogen komen.
'You could tell me what you wanted me to tell, through the door?' vraag ik.
'No, I can't do that, please come here. I'm beggin' ya Lauren' smeekte hij. Ja en dit keer smeekte hij echt.
'Ok, I'm coming, wait a second' zeg ik.
Nog gauw even een check in de spiegel en daar gaan we dan.
'Lauren, what I wanted to tell you is this, well it's not really telling you something, it's giving you something' grijnst hij.
Straks slaat hij me? Nee Niall zou dat niet doen toch?
En voor ik het weet drukt hij zijn lippen op de mijne.

Reageer (2)

  • picture14

    ahww <33

    1 decennium geleden
  • Chambers21

    oooooh, cute. Snel verder ;D X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen