Foto bij (4) Duitsland..

voor diegene die buizen voor aardrijkskunde... ^-^

Toen ik wakker werd, niet zo heel veel later -het verkeer werd weer drukker, het was bijna zeven uur- merkte ik op dat Sarah me glimlachend zat aan te kijken. De laptop lag naast me. 'Zal ik dan maar iets halen om te eten?' vroeg ze zachtjes. Ik knikte. Waarschijnlijk had ze gewacht tot een van ons wakker was om geen twee slapende mensen in een auto achter te laten. Wie weet wat er kon gebeuren? Sinds wanneer was ze zo verantwoordelijk? of gaf ik er weer een andere betekenis aan? 'Voor ontbijt nu, en misschien ook al broodjes voor vanmiddag.' vroeg ik half slaapdronken terwijl ik probeerde recht te zitten. ze stapte uit en stak haar duim op, ik hoefde haar niet te vertellen dat ik een bruin broodje met ham zonder komkommer wou, en Jojo een witje met martino en mayo. Vraag me niet hoe hij erbij kwam, maar hij leek het lekker te vinden. 'En vergeet geen drank!' riep ik haar achterna terwijl ik probeerde niet uit de schuifdeur te vallen. Ik had hem opengetrokken, en was bijna op mijn gezicht beland. Sarah knikte lachend. Tuurlijk, dit was grappig.
Jojo opende zijn ogen en kreunde toen hij merkte waar hij was. 'Zeg dat het een droom was.' mompelde hij zacht. 'Wat een droom was?' vroeg ik zacht. Hij keek me aan. 'Ik heb ingebroken in een Adoptiebureau, heb toegestemd jullie naar Duitsland te rijden en te helpen zoeken naar jouw echt ouders?' zei hij vertwijfeld. Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. 'Geen droom.' mompelde ik terwijl ik de laptop op startte en mijn gitaar aan de kant duwde. We hadden echt op alles gedacht, buiten een beetje eten en drank. Ik glimlachte terwijl hij zijn hoofd op het stuur liet vallen. 'Waar is Sarah?' vroeg hij verbaast toen hij weer opkeek. 'Eten en drank gaan halen.' mompelde ik terwijl ik geirriteerd wachtte tot de laptop opgestart was. 'Alleen? SInds wanneer kan ze goed genoeg Duits?' vroeg hij verbaast. Ik keek niet op. 'Ze kan zich wel verhelpen in het engels.' mompelde ik onbezorgd.

Reageer (7)

  • gothicpop

    supper alweer
    en wat HappyFruits al zecht
    ik ook
    dus snel verder gaan(Y)

    1 decennium geleden
  • HappyFruits

    ik ben verslaafd aan dit verhaal (typing)

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    Snel verser, ik neem een abbo

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • darksunside

    ze gaat eten stelen(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen