Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • DEMIROCKVATO

    aawwwhh, so so so so so so so so so so so so so so so so so so so cute!
    ik cam met jou en dat is super funny want uhh, jaah want jij praat tegen jezelf en dat vind ik echt echt super grappig. Maar toen zei je niet waar ik praat tegen joekel, maar je haat hem als de pest ...
    AWKWARD ...

    xoxoxo

    1 decennium geleden
  • OntariosHero

    Oopsie,
    Ik lees dit stukje vandaag pas :(

    Maar hij is wel super geschreven :)
    En ja, ik ben weer beter, en naar school gegaan ! (H)
    Superlief dat je het vraagt!!! :D

    Ik vind Justin toch wel lief, hoe hij zo rustig blijft, en alles uitlegt en Amy dan troost als het nodig is... Gewoon, ik wil ook zo'n vriendje !!! (H)

    Hé, zal ik weer een lange reactie maken ?!
    Omdat ik vandaag waarschijnlijk weinig op Quizlet ben...
    Naja, let's start:

    Op school gister was het dus heel saai, bijna elke les moest ik een toets of so maken,
    Maar bij frans was het wel leuk!!!
    We moesten een verslag schrijven, waar je dan een cijfer voor kreeg, en dat moest gaan over wat je zou doen met 1 miljoen!!!
    Oké, het mocht wel in het Nederlands hoor :)
    Dus wat had dat gestoorde kind geschreven... Ik zou een ticket naar LA boeken, gaan shoppen in Rodeo Drive, naar Venice Beach, en daarna bijkomen van een daje LA, in de Hollywood Hills, in een jaccuzzi met Justin Bieber, en dan als ik LA zat ben, vlieg ik naar Vegas, en ga naar de gaafste clubs en casino's, met mijn reispartner Justin Bieber, en dan begin ik een eige casino in Vegas, en als ik Vegas zat ben ga ik naar Washington, en ga ik lunchen met de president en first lady, in het witte huis, daarna na New York, shoppen in Soho, eens langs Time Square en naar Central Park, en de Central Park Zoo, dûh!
    Daarna als ik New York zat was, ga ik naar Boston, geen idee waarom, maar dat lijkt me een geweldige plek, en dan als ik dat zat ben, wat waarschijnlijk snel is gebeurd dan zou ik naar San Fransisco gaan, en dan ga ik party hardy doen in die stad met JB, en als ik dat zat ben, ga ik naar Palm Springs, ongeveer 2 uur rijden vanaf LA, en ga ik daar Bungee Jumpen, en naar allemaal spa's, dan naar de Bahama's, geen school, geen zorgen, alleen ik, Justin, de zee, de witte stranden en cocosnoten en cocktails, en na de bahama's zouden we naar de bermuda driehoek gaan, en daar gaat m'n vriendin ons trouwen, dan gaan we party hardy met de zeemonsters en demons in de Bermuda Driehoek (whoeee, dat laatste met griezelige achtergrond muziek^^) en als laatste had ik geschreven, als ik alles heb gehad, zou ik terug naar LA, met JB en naar m'n luxe villa x'd en ik zou nooit terug komen naar Nederland.
    O, en ik zou gaan Bungee Jumpen van de Grand Canyon met JB.
    En ik wou nog schrijven, dat ik op eenhoorn jacht wou in Australië, maar er waren 2 dingen waardoor het niet kon.

    1) Mijn blaadje was totally full.
    2) De bel ging.

    Je moest van de juf min. 200 woorden zie je mensen met moeite dat halen, vragen ze aan mij, hoeveel heb jij der.
    Ik: 509 (echt heel droog hé x'd)
    En toen had ik duits, ging ik me vervelen, en daarna was ik uit!!! :D
    En toen was het weekend, en toen waren er nog onbelangrijke dingen gebeurd, toen ging ik slapen, en toen werd ik wakker, paktte m'n bb en keek bij je story, en liet toen deze reactie achter !!! (hoera)(yeah)(dance)(flower)(K)(krul)(baby)

    Die afro en baby zijn echt stoer hé!!! ((baby)(krul))
    Yup, heeeel stoer!!! De stoerderste! :)
    Yeah goeiste Nederlands :)

    Oké, ik begin dus echt stoned te worden,
    Dus ga ik maar afsluiten x'd
    Met het bekende standaard zinnetje, op 3 met z'n alle:
    1...2...3; Snel Verder!
    Ja die kennen we nog, YEAH!!!

    Xxx

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    SUPER!!! Al heb ik ook wel honger..

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Aaaahw
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • Rizzle

    ahhh snel weer verder!!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen