Deeltje 6

Wat zit er daar in de struiken? xD

Xx Elenaa

Deel 6 -- Afbeelding is het Poesje!
Je kijkt goed en je ziet een klein schattig poesje zitten. Je ziet dat het iets aan zijn of haar pootje heeft. Je neemt het poesje op. Wat wil je het graag houden. Je besluit maar om naar de dierenarts te gaan. Die is hier vlakbij. Je houdt het poesje goed vast en loopt het parkje terug uit. Als je uit het parkje komt zie je de plaat van de dierenarts al staan. Je gaat er rustig naartoe. Sebiet gebeurt er nog iets met het poesje. Daar aangekomen bel je aan. En er komt zo’n piepgeluidje dat je binnenmag. Je stapt naar binnen en ziet de dierenarts al afkomen. Dierenarts : Aah Rose, wat heb je bij? Jij: Een poesje ik heb het in het parkje gevonden en ik denk dat hij of ze iets aan haar pootje heeft. Dierenarts: Ik zal is rap kijken, en dan kijk ik ook meteen of het een kater is of een kattin. De dierenarts kijkt ff naar het poesje. Dierenarts: Het pootje is een beetje gekneusd, je moet gewoon deze pilletjes in haar eten doen, en ohja he is een kattin. Jij: Mag ik het houden? Dierenarts: Ja, als je er goed voor zorgt en het mag van je ouders. Jij: Wacht ik zal ze even bellen! Je pakt je gsm en toetst het nummer van je moeder in..

XxElenaa .. Reacties? (A)

Reageer (1)

  • IOnlyLoveYou

    Ahw, So Cute die kat x3
    Kwil haar ook (huil)
    Super!
    Snél Verder héé
    x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen