Deeltje 11
xD

Reactions(A)

Deel 11
Je springt op en kijkt naar het scherm van je pc. Je valt bijna van je stoel van blijdschap!
Nick Jonas heeft zich aangemeld.
Dat was wat er op je scherm kwam. Dus hij heeft je toch toegevoegd! Je klikt hem aan en begint een gesprek met hem.
Roosje<3 : Heey!
Nick! : Hey, wie ben jij?
Roosje<3 : Ohw euh sorry, maar ik was let een vriendin naar de cinema en toen die naar de wc was vond ik een briefje met daarop je i-mailadres.
Nick! : Aah, oke:D
Roosje<3 : Ik hoop dat het nie erg is?
Nick! : Neeh, maar ik ben door want mijn broers roepen, kspreek je nog!
Roosje<3 : Jhaa , Byee! :D
En hij is offline. Omg je bent nu zo blij. Dit had je nooit kunnen dromen. Je zwijmelt nog even weg bij de gedachten aan Nick maar dan besluit je maar verder te werken aan je huiswerk. Anders graakt het nooit af. Je werkt wiskunde af. Je hoort je maag rommelen. Je besluit maar een pizza te bestellen want je hebt geen zin om iets te maken. Je belt de pizza dinges. Terwijl je wacht kijk je nog even naar TMF. Na ongeveer een half uurtje gaat de bel. Je loopt naar de deur en doet die open. Je ziet de pizzajongen staan. Je betaalt hem en je gaat terug naar binnen. En je begint je pizza op te eten.

Reactions!<3(A)

Reageer (4)

  • GonnaGetIt

    Whaa :D
    zo rap off :(
    Jammer :p

    1 decennium geleden
  • S

    super! je moet echt verder!

    1 decennium geleden
  • ImaginaryWorld

    verder goed hoor

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Ahw, Kzou ook dromen znne xD
    Snél Verder Héé x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen