Deeltje 13

Maar maak ook aub mijn nieuwe story!
You, Alisha Cullen on Hogwarts?

xoxo <3

Deel 13
Aline is maar een paar minuutjes stappen. Als je daar aankomt druk je op de bel. Aline doet vrolijk de deur open. 'Hééjj Roosje!' zegt ze enthousiast. 'Heey' zeg je iets minder enthousiast wat Aline natuurlijk direct opvalt. Je trekt haar eerst mee naar haar kamer en barst daar in tranen uit. Aline neemt je in haar armen en drukt je tegen haar aan.'Wat is er lieverd?' vraagt ze bezorgt. Je snikt even. 'Ik moet verhuizen! We gaan naar Amerika naar New Jersey voor papa zijn werk' zeg je, en je barst weer in tranen uit. Je hoort dat Aline ook begint te snikken. 'We gaan het er nog het beste van maken voor hoelang j enog blijft!' zegt ze. Je knikt en tovert een klein glimlachje op je gezicht. 'Ik blijf nog een weekje.' zeg je. 'Ik weet wat! We gaan een slaapfeestje houden! Ik zal Leslie ook uitnodigen!' zegt Aline al iets blijer. Ze loopt naar beneden en zegt even later dat het mag. Je belt je ouders. Je praat even met je moeder en legt dan af.'Hat mag!' zeg je blij. 'Ja, en Leslie mag ook komen! die is hier over een halfuurtje!' zegt Aline ook blij. 'Gaan we een film zien?' vraag je. 'Tuurlijk maar welke?' zegt Aline met zo'n rare kop dat je bijna in de lach schiet. 'Twilight!!' zeg jij dan enthousiast. Je ziet Aline opspringen!'Perfect' zeg ze. Jullie praten nog even en dan gaat de bel.



Reactiees (A)

Reageer (9)

  • x1Direction

    Super Snel Verder~!
    Xoxo.<'3

    1 decennium geleden
  • Quirinius

    weer geen inspiratie ??:8
    snel verder !!!!!!! :Y)

    1 decennium geleden
  • GonnaGetIt

    Gadaan :o :(

    1 decennium geleden
  • Baskervilles

    SCHRIJF SNELLER!!SLAAP IS VOOR WATJES!! :hyperventileert:
    Hahahaha, super, hoor, ga maar snel weer verder.

    1 decennium geleden
  • VampiresS

    snel verder alsjeblieft!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen