Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • EffectiveHaz

    Aaargh, nu maak je me het moeilijk!!!
    Ik hou van dit verhaal en ben er serieus verslaafd aan, maar als je een ander verhaal gaat schrijven zou ik zeker een abo nemen!
    Toch echt heel spijtig dat je stopt met dit verhaal!! I love it!
    Dus misschien kan je deze story nog afronden?!
    Nog 2 hoofdstukjes ofzo en er daarna mee stoppen??
    Het is maar een idee en jij moet kiezen!!

    X

    1 decennium geleden
  • Jaidon

    Hmm.. Je zou van mij sws een abo krijgen voor welk verhaal je ook schrijft. Dus mij maakt het niks uit! Maar je moet je niet verplicht voelen om te schrijven ofzo met je hoofdpijn eh.

    1 decennium geleden
  • BackToRed

    Ehm... Dat is echt een moeilijke keuze -__-' Ik hou echt heel erg van dit verhaal, maar ik vind romans ook leuk.. Als jij niet meer verder wilt met dit verhaal vind ik het niet erg, je hebt in ieder geval al een nieuwe abo voor je andere verhaal (A)
    En ik hoop dat het niks ergs is, die hoofdpijn ^_^
    Dus eigenlijk maakt het mij niks uit (A)
    xxLucia

    1 decennium geleden
  • Aves

    Mm.. Ik ben een meisje dat ook van romans houdt maar ook van drama en als je het niet ziet zitten om deze story af te schrijven dan zie ik niet in waarom ik je zou moeten dwingen om dat wel te doen.. En wat erg van je hoofdpijn, hopelijk is het niets ergs!

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen