Foto bij Chapter 026

Niall James Horan.

Het was gewoon alles aan Lauren, hoe ze van de meest gespannen situatie een comfortabel, makkelijk gesprek kon maken.
Ik was zo verbaasd toen ze zei dat ze me niet leuk vond, ik bedoel, ik kon haast wel door de grond zakken.
Ik vond haar echt leuk, en hoopte dat ze mij ook heel leuk zou vinden.
Nog steeds grijnzend sta ik tegenover haar.
'So, erm... Are we together now? Like boyfriend and girlfriend?' vroeg ik. Ik zag haar ogen glanzen en ik wist dat ze ja zou zeggen.
'Well, it depends on how you ask me' zei ze met een enorme glimlach.
Ah, oke, dus mevrouw ging het zo spelen. Hoe moest ik het vragen, zou ik een rare actie ondernemen of wat.
Nou aangezien we opgesloten zaten kon ik niet veel raars doen, maar goed ik ging het dus echt niet op safe spelen deze keer.
Als een razende ren ik naar haar toe en gooi haar over mijn schouder.
Ik rende als een gek in het rond en gooi en legde haar tegelijk op de grote stapel met eten. Hoe sneu ik het ook vond voor het eten, ik wou het wel even riskeren. Als ze er straks maar wel weer afging natuurlijk.
Terwijl ik op de grond ging liggen, barstte Lauren in lachen uit.
Ik ging leunen op mijn schouders en begon met mijn gebabbel.
'Lauren, I really like you, and I want you to be my girlfriend.
But, please tell me your second and last name?
vroeg ik.
'Ah, well I'm not going to tell you that' zei ze. Blijkbaar vond ze het heel grappig want ze barstte in lachen uit.
'Please,please,please. If you don't tell me your second and last name, I can't do my ''would you be my bird'' talk?' grijnsde ik.
'Well oke, my second name is Hope and my last name is Diamond' brengt ze verlegen uit.
Aan haar reactie te zien vind ze het geen mooie naam, hmm vreemd, ik vind het wel een mooie naam. Ik bedoel je komt niet vaak iemand tegen die Hope heet.
'LAUREN HOPE DIAMOND, my dearest Lauren Hope Diamond, I know you know me for a couple of days now, but I never liked a girl so much.
I know it's weird, but it feels like i've known you for so many years now, and I really want you to be my girl. If we ever get out of this hole, i'll be your protector and everything. I'll always walk you hom and i'll always try to protect you, even though I'm as terrifying as a baby pinquïn, So would you be my girl?'
vroeg ik met verlangen.
Ik zie haar denken, zou ze weer een grapje maken? Want dit keer was ik echt serieus. 'Well, Niall, I don't know what to say ..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen