Foto bij |006|

dank jullie wel dat jullie mijn verhaal zo leuk vinden :)

Toen ik de volgende ochtend middag wakker werd, hoorde ik allemaal geluiden beneden. Alsof er allemaal dingen werden verplaatst. toen ik naast me keek, zag ik dat er niemand meer lag te slapen. Ik kleedde me aan, en liep naar beneden. Ma en pa waren bezig met de meubels op z'n plek aan het zetten. 'Goeiemorge!' zei ik vrolijk. 'Goedemiddag!' riepen ze terug terwijl ze begonnen met een grote kast. Ik besloot ze even te helpen met de kast. Zij zetten de kast op z'n plek, ik zette de laden er in en pakte wat spullen die er vlakbij stonden en legde die er in. Ik keek even in het krat wat pa er voor had gezet. Er zaten allemaal boeken in o.a.: fotoboeken van mij en van Catherine, maar ook fotoboeken over dingen van vroeger. In het krat zaten ook heel veel leesboeken. Ik pakte wat boeken en zette ze in de kast op een willekeurige plank. Toen het krat leeg was, bergde ik hem op. 'Thanks sweety' zei mam toen ik de plank had gevuld met boeken. Ik wuifde het weg. Ik keek even om me heen op zoek naar mijn eigen spullen. Al snel zag ik ze in een hoekje staan. Ik liep er heen en pakte een poot van mijn bed vast en tilde hem naar boven toe. Zo ging het ook met de andere poot en de andere 2 poten. Maar ik tilde ook de rest van het bed naar boven. Allen de bodem van me bed die bleef beneden staan, ik vroeg zomenteen wel om hulp. Ik zette snel het bed in elkaar zover het kon en ging weer naar beneden. 'Pap? kun je even helpen?' ik hoorde een zucht waarschijnlijk afkomstig van pa. 'Kun je het echt niet zelf tillen?' 'Nop, hij is te zwaar' zei ik nog steeds vrolijk. Hoe ik zo vrolijk kwam weet ik niet maar dat maakte me niks uit. Ik tilde de ene kant op en pa de andere kant en zo liepen we de trap op naar mijn kamer. Mijn kamer was intussen al opgeruimd en leeg. Ik sleepte de rest van me spullen ook de trap op, af en toe wat hulp van pa of ma maar alles stond op het laatst op me kamer.

Reageer (1)

  • NEWgirlS

    lol ksnap haar ben ook soms blij zonder dak egt de reden weet lolxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen