Foto bij (TC) Join me in death if you love me!

Deel 2

Nog steeds Tom zijn gedachten.

"Foei Tommi! Niet lief van je om zonder mij te spelen, ik ga je nu moeten straffen hiervoor" zegt Bill met een hijgend kinderstemmetje en een heuse pruillip.
Ik slik en kijk Bill opgewonden aan als hij naar voren buigt en plagend over mijn eikel likt.
Genietend sluit ik mijn ogen maar open ze snel weer als ik plots de tanden van Bill hard rond mijn eikel geklemd voel.
"Aaah! Bill!" kreun ik pijnlijk.
Bill kijkt me recht in mijn ogen met een vreselijke ondeugende blik, hij grijnst even en begint me plots razendsnel te pijpen.
Mijn lichaam schokt hevig door deze plotse actie en ik kreun hard.
"Aaah! Bill, gott dit...dit is zaahaalig, ik...ik Scheisse Bill...aaaah! Stop! Stop! Bill ik...STOP!!!". Ik duw Bill ruw van me af waardoor hij bijna op de grond valt. Bill kijkt me beteuterd aan. "Vond je het niet lekker Tommi?" vraagt hij terwijl hij zwoel over zijn lippen likt die blinken van mijn voorvocht.
"O jawel liefje, jawel het is zalig maar ik wil nog niet klaarkomen".
Bill lacht grijnzend en kruipt dan op mijn schoot, zachtjes drukt hij zijn lippen op de mijne en we starten een trage passievolle tongzoen.
"Bill...Ik wil je!" kreun ik onder het zoenen door. Bill bijt even plagend op mijn onderlip en kijkt me grijnzend aan.
"Doe maar!" kreunt hij hijgend. Bill lift zich een beedje op en ik leid met mijn hand m'n penis naar zijn sterretje.
Zachtjes druk ik en voel hoe ik een beedje naar binnen glij. Bill bijt hard op zijn lip en laat zich heel langzaam verder op mij zakken.
"Oooo Tommi! Wat ben je groot!" kreunt hij schokkend van genot. Als Bill eindelijk helemaal op me zit begint hij snel op en neer te bewegen.
"Gosh Bill, ik ben misschien groot maar manman wat ben jij strak daarbinnen" kreun ik genietend.
Bill gaat steeds sneller op en neer en onze kreunen gaan nogal luid door de kleine ruimte van onze saunakabine, zweet stoomt over onze lichamen en ik moet moeite doen om Bill te blijven aankijken. Bill is zo geweldig mooi als hij van mij geniet. Zijn ogen probeert hij ook open te houden maar ze vallen steeds weer dicht van puur genot. Mijn hand breng ik naar zijn erectie en begin op hetzelfde tempo als Bill heen en weer te bewegen. Bill zucht, slaat zijn hoofd in zijn nek en hijgt luid, dan begint hij te kronkelen en te rillen en komt luid kreunend klaar...




REACTIES BITTE;)

xx Candy

Reageer (22)

  • Lumen

    mwhhe :Y)

    1 decennium geleden
  • Sick

    :O geweldig deeltje

    1 decennium geleden
  • Hayleyball

    Nice!! again xD xx

    1 decennium geleden
  • TwinsForEver

    tis wel goed hoor

    maar wat ik raar vindt is dat men vaak schrijft van bill & tom (doen het )

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen