Foto bij 20. Eve.

Met een glimlach van oor tot oor loop ik samen met Niall weer naar huis. Het gevoel dat ik nu heb is echt onbeschrijfbaar. Glimlachend kijk ik 'm aan. Gauw drukt hij een kus op m'n lippen voordat ik het woongedeelte van het appartement van de jongens binnenloop. 'Hello sweety's' begroet Louis ons lachend. Grijnzend begroet ik de jongens en plof ik neer op de stoel naast Rose. 'Zal ik jou pizza ook even opwarmen beauty?' vraagt Niall. 'aahw, thanks' antwoord ik met een glimlach. Niall pakt m'n pizza en schenkt me een knipoog. Met twee pizza dozen loopt hij naar de keuken. Hij is de keuken nog niet binnen of Rose grijpt me bij m'n arm. 'AAAWH, heeft hij je gevraagd?' Grijnzend kijk ik de tafel rond, en ik zie dat de jongens me nieuwsgierig aankijken. Langzaam voel ik dat m'n wangen rood worden. 'eh, ja' antwoord ik verlegen, een beetje nieuwsgierig naar de reacties van de jongens. 'omygod, that's sweet' zegt Harry, en hij schenkt me een knipoog. Rose geeft me een knuffel. 'Gefeliciteerd meid, je verdient het!' fluistert ze in m'n oor.'GROEPSHUGGGG!' gilt Louis, en niet veel later voel ik een aantal armen om me heen. 'Oké, wat zijn jullie aan het doen?' vraagt Niall. 'Jouw meisje dood knuffelen' antwoord Liam grijnzend. Ik zie hoe zijn wangen een rood kleurtje krijgen. Een vertederende 'aaaaahww' verlaat Harry's lippen. De jongens geven allemaal Niall een knuffel, terwijl Rose een arm om me heen slaat. 'En nu pizza' deelt Niall lachend mee, terwijl we onze plekken weer nemen aan tafel. Met een gelukkig gevoel eet ik m'n halve pizza, waarna ik de andere helft bij Niall op het bord schuif. Hij kijkt me grijnzend aan, terwijl ik hem een knipoog schenk. 'Zullen we een film gaan kijken?' vraagt Louis, die verveeld voor zich uitstaand. 'Sure' andwoord Harry, en niet even later word de hele huiskamer verbouwd. Dekens en kussens komen te voorschijn. Terwijl de jongens met z'n vijven de bank aan de kant schuiven, ruimen Rose & ik de eettafel met pizza resten op. 'Ik ben echt blij voor je Eve' zegt Rose. 'Dankjewel Lieverd' antwoord ik glimlachend. Rose omhelst me even, en trekt me daarna mee naar de kamer, waar de jongens al aan het wachten zijn. 'Het wordt horror' deeld Louis mee, met een ondeugende grijns op z'n gezicht. 'Aaahw, noo' zegt Rose met een verdrietige blik op haar gezicht. 'Ik bescherm je wel baby' antwoord Zayn lief, en hij slaat een arm om haar heen. Ik plof neer naast Niall, die m'n vingers meteen in de mijne nestelt. 'Ik bescherm je wel, als het eng wordt' fluistert hij in m'n oor. Ik knijp eventjes in z'n hand. Ik haat horror, echt heel erg. Maar ik durf te wedden dat het dit keer wel goed komt.

aawh, sorry dat ik niet zoveel meer schrijf! school vraagt best veel aandacht, en ik zat ook nog een tijdje zonder internet, ): but i hope u like it guys.! xxxx

Reageer (2)

  • NeonX

    OMG, ik vind het geweldig! Blij dat ik het alsnog lees, snel verder! Xx

    1 decennium geleden
  • Niallerrrx

    yup. We DO like it.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen