Foto bij |009|

raad eens welk boek Amaya leest?

De volgende ochtend werdt ik zoals gewoonlijk weer eens vroeg wakker. En vroeg betekend rond 5en. Ik kon gewoon niet zo lang slapen, het lukte me gewoon niet. Ik keek even rond op me kamer en zag dat alles netjes was. Ik bleef op me kamer omdat iedereen nog sliep en ik niemand wakker wilde maken, ookal kon ik heel stil zijn. ik pakte een boek en begon te lezen. Het was een mooi, spannend boek dat ik al voorde zoveelste keer had gelezen. Het ging over een tovenaar die naar een tover school ging. Hij had de vloek des doods overleefd en beleefde samen met z'n vrienden allerlei avonturen. Zo heeft hij al eens een trol verslagen en een gekke leraar die de meest gevreesde tovenaar op z'n achtehoofd had of bijv. een grote mega slang gedood of aan een hele grote spinnen ontsnapt. Dit boek ging over dat hij aan een soort spel moest mee doen. Leerlingen onder de 17 mochten niet mee doen, maar om een andere reden werdt hij gekozen om mee te doen. Ik ben nu aan gekomen bij het stuk dat hij een draak moest verslaan om bij een ei te komen. Ach ja, een kleine samenvatting over deze geweldige boeken reeks.

Toen het rond half 7 was, ging ik toch maar naar benden. Wat had ik een honger en een dorst! Ik kreeg er gewoon keelpijn van! ik opende snel de koelkast en maakte snel een broodje klaar en pakte nog wat siroop uit de koelkast. Ik at en dronk het snel op en had direct minder honger en dorst. Ook mijn keelpijn verdween. Misschien moet ik dat vaker doen als ik keelpijn heb, wat eten en wat drinken. Het was onderhand al 7 uur en Ma kwam naar beneden toe. 'Goedemorgen Amaya' en ze gaf me een kus op mijn haar toen ze de keuken in liep.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen