Foto bij 025.

Dit hoofdstuk is voor Niall, omdat hij vaak lelijk wordt gevonden door sommige mensen die beweren dat ze 'directioners' zijn.
WE LOVE YOU NIALLER <3

Niall Horan

Leuk hoor zo'n kussengevecht met de boys. Maar wat minder leuk is dat het vervelende herrineringen oproept. En daarom liep ik even de kamer uit. Ik liet mezelf tegen de muur in de gang vallen. Ik trok mijn knieën tot halverwege op en liet mijn tranen de vrije loop. Opeens hoorde ik voetstappen aankomen. Snel veegde ik mijn tranen weg niemand mocht mij , Niall Horan, ooit zien huilen. Voorzichtig keek ik omhoog om te kijken wie het was. 'Niall what's wrong?'. Het was Mabel, blijkbaar had ze me zien weggaan en was ze me achterna gekomen. 'Nothing' zei ik strak en ik staarde naar de grond. Terwijl ze naast me kwam zitten zei ze: 'Niall, I have eyes just like everybody else, so I can see that there IS something wrong with you'. Ik vermeed haar strakke blik door naar de grond te blijven staren. 'Well, I don't wanna talk about it, it's just so hard'. En met waterige ogen keek ik haar toch even aan. 'I don't know what's wrong but I'm so sorry Niall'. En bezorgd keek ze me aan. 'It's okay, well it's not but you know..'. Een diepe zucht verliet mijn mond. 'Well if you promiss you won't tell anyone about this I will tell you'. Hoopvol keek ik haar aan zodat ik het tenminste bij iemand kwijt kon. 'Pinky swear' en ze stak haar pink op. Ik moest lachen en strengelde mijn pink om die van haar. 'Okay then. Since I was a little kid I've always been bullied by people. I thought if I would audition for x-factor people would have some respect for me. But it didn't make sense. They still spamt my mailbox and stuff with a lot of mean sentences. It just hurts so badly Mabel, do you understand?'. Ze knikte even en keek toen naar de grond. Ik ging verder: 'I'm insecure about a lot things, my teeth, my body and my appearence. I try to be the guy that the fans want me to be, but I can't'. Ik kon niet meer normaal verder praten, ik moest gewoon huilen. Ik kon er ook niet meer tegen vechten, ik heb het zo lang verborgen gehouden. Voorzichtig probeerde ik weer verder te gaan. 'You know I always wanted to look happy and be happy, but I only looked happy but at the inside I felt horrible'. 'Oh Niall I don't know what to say!It's awful to hear this, like you said you always looked so happy'. Doordat ze dat zei barste ik weer in huilen uit. Zolang heb ik het voor mezelf gehouden en nu kon ik het eindelijk bij iemand kwijt en dan ga ik huilen. I mean HUILEN, jongens doen dat niet! Zie je nou wel je bent een idioot en je kan niets, snap je nou waarom niemand je mag? Beter loop je nu gewoon weg, laat je haar achter en spring je van een brug, dan heeft niemand meer last van je. 'NOOO I WON'T!'. Mabel keek me een beetje angstig maar vragend aan. 'Niall are you okay? Do I have to call a doctor or someone?'. Zie je nou, ze wil je helpen ze denkt dat je gek geworden bent, een idioot een NIETSNUT!Je kan ook helemaal niet stoer zijn, je bent zo lelijk dat dat niet kan. 'STOP IT' en ik bonkte mijn hoofd iets te hard tegen de muur. Alles werd wazig en ik voelde mezelf op de grond kletteren. 'Niall? NIALL?' vaag herkende ik nog de stem van Mabel maar dat was ook alles. Ze liep weg, laat ze me hier nu alleen liggen? In de verte hoorde ik heel veel voetstappen en dat was ook het laatste wat ik hoorde.

Reageer (4)

  • Deliamy

    Ohmygod,
    Niall how can you do this?
    You're the most incredible boy I've ever seen.
    You're perfect in your own way.
    Ik word verdrietig van dit..haha.
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    AAH OMG. Nialler je bent de knapste, schattigste en meest sexy persoon die ik ooit heb gezien :3. Don't ever think like that about yourself :c

    1 decennium geleden
  • essiejansen

    Super mooi geschreven!!!
    Snel verder!!

    Xxx

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Snel verder en kudo! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen