Foto bij 026.

Liam Payne

Mabel stond al snikkend in de deuropening. 'Li..Liam, you have to come Niall is...'. Toen barste ze in huilen uit. Snel sprong ik uit het bed tussen Harry&Louis door naar haar toe. Al huilend pakte ze mijn pols vast en trok me mee naar de gang. Ik zag Niall op de grond liggen. 'NIALL' ik gilde het bijna als een meisje. 'What happend?'. 'I don't know Liam, I seriously don't know' zei ze snikkend. Snel haaste ik me naar een kamer van een dokter. 'Sir, SIR you have to come quick!'. De man keek me eerst raar aan maar kwam toen toch achter me aan. Toen ging alles heel snel, hij pakte Niall bij zijn schouders en vroeg me of ik hem bij zijn benen wou pakken. We liepen een kamer in en legde hem op een bed neer. De dokter zei dat we even buiten moesten wachten en hij pakte snel wat apparaten en spullen. Toen ik op de gang stond snelde ik naar Mabel toe. 'Are you all right sweety?'. Al snikkend viel ze op de grond tegen de muur. Het ging dus niet zo goed. Ik kwam naast haar zitten en sloeg mijn arm om haar heen. Zo zaten we ongeveer een kwartier todat ze probeerde wat te zeggen. 'I think there's something totally wrong inside of Niall, I mean in his head'. 'What do you mean?' keek ik haar vragend aan. 'I promised him that I won't tell anyone what he said to me'. En ze keek me hoopvol aan. 'Okay, can you tell me then what do you mean with, there's something wrong in his head?'. 'He has some voices inside his head or something I guess, but that's all I can say'. Begripvol keek ik haar aan en ik kon het niet laten om een kus op haar voorhoofd te planten. Daarna stonden we samen op en liepen terug naar haar ziekenhuiskamer. Toen we binnekwamen kwam er een heel vragenvuur van Harry,Louis en Zayn. 'Guys calm down, Mabel needs some rest. I will talk to you in a second, please leave the room for a minute'. 'Okay?!' zeiden ze voornamelijk tegen elkaar vervolgens liepen ze naar buiten. 'Mabel please try to get some sleep, I will be back in a minute and then I will stay here with you'. 'Thanks Liam and if you get to know something about Niall please tell me'. 'I will Mabel, now get in your bed and get some sleep'. Ik hielp haar het bed in en gaf haar een kus voordat ik de jongens moest vertellen over Niall...

Reageer (2)

  • TommosLover

    Ahw poor Niall :c
    Snel verder&kudo =D

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Wauuww, weer super mooi geschreven! Kudoo! xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen