Hier staan alle rollen.

Weerwolven:
Die moeten als het nacht is mij een pb sturen. Meer informatie daarover komt in de story

Mensen:
Kunnen ook via de story stemmen.

De heks:
De heks heeft 2 drankjes: een levenselixer en een dodelijke drankje. Zij kan elke nacht kiezen of ze er wat mee wilt doen of nog niks. Met het elixer kan zij iemand tot leven wekken die is gedood door de weerwolven. En naar keuze kan zij ook iemand doden met de dodelijke drankje. Ze kan ze maar 1 keer gebruiken: `1 elixer en 1 dodelijke drankje.

De jager:
Als de jager sterft, kan hij in zijn wanhoop 1 schot aflossen en iemand naar keuze vermoorden. Dit kan als hij s'morgens wordt ontdekt, maar ook als de burgers hem op de brandstapel gooien.

Cupido:
Hij/zij kan al de eerste nacht de pijlen schieten op iemand(het maakt niet uit of het een persoon of een weerwolf is. Als die twee elkaar hebben gevonden moeten zij proberen om samen te overleven, maar als 1 van de twee sterft, sterft de ander uit liefdesverdriet.

Beschermengel:
Zij kan ieder nacht een burger beschermen.

Slet:
Brengt elke nacht bij iemand anders door, en is dus niet thuis als de weerwolven komen, maar als de weerwolven de slachtoffer kiezen waarbij zij er is, wordt ze ook gedood.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen