Foto bij 027.

I wanna thank everyone who left a comment, one,twice or all the times.
It means so much for me and it gives me hope that people like my story.

En ik heb even wat bedacht: als het lukt probeer ik elke dag een nieuw deel te activeren. Maar vanaf volgende week donderdag ben ik op vakantie en kom ik tussendoor nog wel hier,en dan activeer ik gelijk!
En natuurlijk blijf ik gewoon deeltjes doorschrijven zodat ik straks weer genoeg reserve heb :3

xx I LOVE YOU GUYS <3

Liam Payne

'Good afternoon sweety'. Mabel was net wakker en keek slaperig om zich heen. 'He Liam' en ze gaf me een kus op mijn wang. Gelijk verscheen er een grijns op mijn gezicht. 'How is Niall?'. Deze vraag overviel me wel maar ik wist dat het goed met hem ging dus zei ik:'He's all right, he just has a very bad headache'. 'Awh' en met een pruillipje keek ze me aan, vervolgens begonnen we allebei keihard te lachen. 'It's good to see you laughing Mabel' en verliefd keek ik haar aan. Er verscheen een enorme glimlach op haar mond. 'MABEL' al schreeuwend kwam Louis binnen. 'Niall is awake and he is asking if you can come over to his room'. Ze keek mij verbaasd aan en ik gaf haar een knikje dat ze er heen moest. 'Okay wait a minute'. Voorzichtig kroop ze van het bed af en strompelde richting de gang. Louis ondersteunde haar. Ik bleef maar even hier.Niall heeft specifiek naar haar gevraagd dus dan ga ik niet mee. Gisteren toen Mabel probeerde te slapen heb ik op de gang tegen de jongens verteltd wat er was gebeurd. Gelijk gingen ze kijken maar ze mochten niet naar binnen. Ondertussen was ik toen weer naar Mabel toe gegaan. Ze sliep nog steeds niet en vroeg hoe ze reageerden. 'They went to him but they couldn't go in his room'. 'Okay' keek ze verdrietig. 'Was it really bad what he told you Mabel?'. 'I don't know, it was just...'. Ze stopten even en ik zag dat ze waterige ogen had. 'It's okay Mabel , tell me later'. En ik sloeg een arm om haar heen en wreef over haar schouder.Ze legde haar hoofd op mijn schouder en na een tijdje viel ze in slaap. Ik had mijn hoofd op die van haar gelegd en viel na een tijdje ook in slaap. Ik werd vanmiddag weer wakker doordat ik gebeld werd. Het was de politie, of ik bij de rechtzaak wou zijn van Liz. 'No I wanna stay here with my girlfriend, she was attacked by Liz so thanks but no'. Ze begrepen het wel en ze zouden me laten weten wat voor straf haar werd opgelegd. Dat stelde me wel gerust want wat ze Mabel heeft aangedaan is echt niet normaal. Ik keek opzij , Mabel lag heerlijk te slapen en ik bestudeerde haar. Ze zag er gewoon supermooi uit als ze sliep. Het enige jammere was dat ik haar supermooie ogen niet kon zien. Maar alsnog zag ze er mooi uit. Bruut werd ik uit mijn gedachten gehaald door Harry. 'Yo Liam, what were you thinking about?'. Ik keek om en glimlachte 'About our beautiful Mabel'. Gelijk begon Harry ook te glimlachen.'Yeah as beautiful as someone can be'. 'Harry, did you really kiss Mabel in that treehut?'. Hij begon enorm te grijnzen. 'Yes'. 'And how was it?'. Dit keer was het mijn beurt om te grijnzen. 'It was absolutely great'.

Reageer (3)

  • Deliamy

    ooeeh. super! snel verder. xx.

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    I love this story :3.
    Snel verder! xo

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Wauuw, echt super mooi geschreven! Kudoo! xxx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen