Foto bij (7). Life isn't that easy...

ah, ik heb toch nog een paar deeltjes staan... als ik veel ik bedoel dan echt veel reacties krijg, dan zet ik vanavond nog een deeltje online..xD

Georg had uiteindelijk nog heel veel zijn portefeuille uitgehaald. Hij zei dat het geen probleem was, maar ik was toch van plan om hem terug te betalen.. als ik een jobje had of zo. Misschien moest ik hier in de buurt iets zoeken om te werken of zo.. als ik zolang mocht blijven, natuurlijk. 'Ik ga het je echt terugbetalen.' zei ik voor de zoveelste keer terwijl hij mijn zakken naar binnen droeg. -ik droeg er een heleboel van Bill én moest de deur openhouden- 'Hoeveel was het eigenlijk, in totaal?' vroeg ik. Georg glimlachte mild. 'Als je blijft zeggen dat je het gaat terugbetalen, ga ik het je niet vertellen.' zei hij lachend. Ik stak mijn tong uit naar hem, hij lachte alleen meer. Jojo, Tom en Gustav keken ons aan, ze zaten met z'n drieën in de zetel naar een film te gapen. Aan de muziek te horen een horror, bah. Niets voor mij. Ik toonde de kleren. Jojo keek me aan. 'Sinds wanneer heb jij zoveel geld teveel?' vroeg hij verbaast. ik tuitte mijn lippen. 'Niet?' probeerde ik. Georg passeerde langs me en ging bij de jongens op de zetel zitten. 'Georg heeft bijna alles voor haar betaald.' zei Bill enthousiast. De jongens keken allemaal naar Georg, die nu lichtjes rood werd aan zijn wangen. 'Wat? Het zijn maar kleren.' mompelde hij zacht terwijl hij naar de film keek. De jongens keken naar mij, ik draaide me om. 'Misschien een praktisch vraagje, niet dat ik hier wel wil of zo maar.. hoe..hoe lang mogen we blijven?' vroeg ik zacht. Ik keek naar Bill maar voelde de ogen van alle anderen op mijn rug branden. Bill keek verbaast. 'Ehm...' hij zuchtte. 'Tot ...altijd als het van mij afhangt.' zei hij lachend. 'Nee, serieus, het maakt echt niet uit.' zei hij vriendelijk. 'Euhm.. bedankt?' mompelde ik, mijn kaken roder dan een tomaat. 'Echt bedankt.' zei ik, ook tegen de jongens achter me. Ik had kunnen weten dat ze erop gingen reageren. 'Net zoals Georg... helemaal rood.' zei Tom lachend. Ik rolde met mijn ogen. 'ik ga mijn spullen boven leggen.' zei ik. 'Zeker dat je je kamer vindt?' vroeg Tom lachend. 'Of moet Georg helpen zoeken?' Ik zuchtte. Misschien moest ik toch maar zoeken om ergens anders te wonen als Tom de hele tijd zo zou doen.

Reageer (6)

  • HappyFruits

    snel verder!! :)

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    jaaa als ze blijft dan heeft billie lekker veel aandacht
    want dan is er iemand die ook niet zonder shoppen enzo kan
    eindelijk een gelijke...
    snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    oh Tom das heel stout :)
    super leuk stukk :)
    verderrr :)
    xxx

    1 decennium geleden
  • MissQuititje

    heb al een vermoeden wie haar broer is.
    snel verder!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen