Foto bij (8) Remembered it?

Jojo!!!
Dit omdat ik zo'n goed hart had..en naar mijn bed moest terwijl ik hyper ben...

De eerste week hier was rustig. Van mijn voornemen om een baantje te zoeken en georg terug te betalen, kwam weinig in huis. Nee, in plaats daarvan waren we nog eens gaan shoppen en had Georg weer stapels spullen voor me gekocht... als ik me voordien nog niet schuldig had gevoeld erdoor, dan deed ik dat nu wel... Georg bleef er maar luchtig over doen. Dat was pas irritant. Tom begon -waarschijnlijk op vraag/bevel- van Bill wat rustig aan te doen over het feit dat Georg alles leek te betalen.
Ik was het beu om de hele tijd voor de TV te hangen, daarom haalde ik mijn gitaar... toen ik terug beneden was, leek het -in vergelijking met de drukte van de afgelopen week- ijzig stil. Bill keek op toen ik passeerde met mijn gitaar. 'Waar is iedereen?' vroeg ik verbaast. Bill keek me aan alsof ik ... weet ik veel hoe je zoiets moet beschrijven, hij keek me raar aan. 'EuhM;..oh ja, jij ging vroeg slapen en laat opstaan. Gustav en Georg wonen hier niet, ze hebben hier wel een kamer, maar die gebruiken ze niet erg veel. Gustav is altijd al bij hem thuis gaan slapen, Georg sinds gisteren.. verbaast het je?' vroeg hij lachend. Ik haalde mijn schouders op. 'ik weet niet, het lijkt altijd zo normaal dat jullie allemaal samen wonen in 1 huis.' zei ik. 'Constant?' Ik knikte. 'IK zou gek worden, touren kan soms al hectisch genoeg zijn..' zei hij lachend. Hij knikte naar mijn gitaar. 'Kan je erop spelen?' vroeg hij even verbaast als ik om het feit dat Georg en Gustav hier niet woonden. Ik rolde met mijn ogen. 'Nee, dat is, naast mijn ketting, mijn favoriete accessoire.' zei ik lachend. Bill volgde me naar buiten. 'Waar zijn Tom, Sarah en Jojo?' vroeg ik. 'Eten kopen, en pizza voor vanmiddag. We zijn niet goed in koken.' zei hij verontschuldigend. 'Sarah wel.' hinte ik, hij glimlachte. 'Kan je noten lezen?' Ik knikte. 'Wacht even, dan haal ik iets.' zei hij enthousiast terwijl hij weer naar binnen liep. Ik spreidde een deken op het gras voor de zekerheid en wachtte tot Bill terug was.

Reageer (6)

  • AlreadyGone

    Leuk!
    Snel verder! (flower)
    x

    1 decennium geleden
  • darksunside

    snel verder(K)

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    wouww egt leuk :)
    snelll verderr hoor :)

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    jaaaa gitaar spelen, super(Y)
    k had net reactie op vorige deel gegeven
    en ik kon alweer verder lezen.
    dat gaat nu zekker niet meer lukken
    snel verder hoor
    (ookal ga je nu slapen want dat moest zie ik boven in(A))

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen