Foto bij (8) Remembered it?

wauw, ik ben juist wakker en mijn vorige deel is al 22 keer gelezen... en ik vond dat ik midden in de nacht wakker werd (in mijn ogen dus.. 10:15!) ik weet het..verschrikkelijk lui;)

De partituren van hun liedjes waren niet gemakkelijk, maar eenmaal je ze kon, gingen ze vlot. Tom Stak zijn hoofd buiten de deur, naar ons toe. 'Komen jullie eten, of veranderen jullie in koeien?' vroeg hij. Ik rolde met mijn ogen. Wat was hij weer grappig. 'Welke gitaar is dat?' vroeg hij plots. 'Is dat er een van de mijne?' vroeg hij verbaast. ik schudde mijn hoofd. 'Het is de mijne.' zei ik zacht. 'Speel je?' vroeg hij. 'Wat hebben jullie Kaulitz' toch met domme vragen stellen?' Vroeg ik luid. Terwijl Bill me huppelend voorbij stak, gaf hij me een klop tegen mijn achterhoofd. Tuurlijk, en dat deed zoveel pijn... niet dus. 'Je kan eigenlijk wel eens een nieuwe gebruiken.' mompelde TOm terwijl hij het ding bekeek, het zat onder de krassen en hier en daar zat er een deukje in het hout. Laten we het erop houden dat ik soms onhandige buien had. 'Waar is Georg?' vroeg Tom lachend. Ik zuchtte. 'Sorry, die ging er over.' mompelde hij toen hij Bills blik opmerkte. Het ging waarschijnlijk niet echt om de blik, maar om de pizzasnijder die Bill in zijn handen had. 'Hoe zit het met dat andere ding? Hetgeen waar voor we hierheen gekomen zijn in de eerste plaats?' vroeg Jojo stil, in de hoop dat Bill noch Tom het ze horen. Valse hoop, zoals altijd hier. 'Hmm? Waarover hebben jullie het?' vroeg Tom verbaast. 'NIets waar jij je zorgen over moet maken, Tom Kaulitz.' zei ik bits, maar ik glimlachte toch een beetje; ik begon eraan te wennen dat Tom altijd nieuwsgierig was. Ik draaide me meteen weer om naar Jojo en Sarah zodat Bill en Tom hun "Is ze geschift of gewoon raar?' blik konden uitwisselen. Dat deden ze de laatste tijd wel meer, vooral in mijn aanwezigheid... maar niet dat het opviel of zo..

Reageer (7)

  • Inifinity

    Haha ..., ik eet nu ook pizza!
    Jeeeeej

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    haha neeeeeeh... t valt helemaal niet op...(A)
    snel verder
    want ze moeten toch ook een keertje verder op zoek naar haar ouders zoals jojo al zegt(H)

    1 decennium geleden
  • darksunside

    snel verder(K)

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    snel verder;)

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    snelll verderr pleasee :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen