Foto bij ~018

~Nogsteeds vanuit Niall

Met een harde knal beland mijn mobiel in de hoek van de kamer. Rotwekker. Ik stap met een zucht uit bed een kijk hoe erg de schade is. Hij wil niet meer aan. “Fuck...” mompel ik. Er wordt op mijn slaapkamerdeur geklopt. “Are you okay Niall? We’ve heard a big noise, you didn’t hurt yourself, did you?” Ik open de deur. “No, I was just throwing my mobile through the room because I hated the alarm.” zeg ik met een grijns. “That’s our Nialler!” zegt Louis met een grijns terwijl hij zijn hand door mijn haar haalt. “But now is my mobile dead, so we have to bury him!” zeg ik triest. “Poor mobile…” hoor ik Zayn zeggen terwijl hij mijn mobiel uit mijn handen pakt. We lopen met zn vijven naar buiten. Louis graaft met zijn handen een kuiltje onder een struikje en legt mijn mobiel er in. Dan gooit hij het zand er weer overheen en komt hij omhoog. “Please gentleman, one moment silence for the poor mobile from Nialler.” zegt hij met een bedroefd gezicht. Lachend lopen we weer naar binnen to. “Now I want breakfast. Harry?” ik kijk hem met een engelengezichtje en puppyogen aan. “Alright, alright, how can I resist that?” zegt hij lachend. “Yaay!” gil ik vrolijk. Dan bedenk ik me opens wat. “Noooo!” roep ik geschrokken? “What? Don’t you want me to make your breakfast anymore?” Harry kijkt me vragend aan. “No, of course you have to make my breakfast, but I’ve left my sim-cart in my mobile… So now I have to unearth it…” grinnik ik. Nou, laat ik dat maar doen dan. Terwijl Harry mijn ontbijt klaarmaakt graaf ik mijn mobile weer op en haal de simkaart eruit. Vandaag maar even een nieuwe mobiel kopen. Fluitend loop ik naar binnen, waar het al heeeeerlijk ruikt naar scrambeld eggs met bacon. Ik schuif aan tafel waar Harry het bord voor me neerzet. “Thanks Hazz, you’re a great chef!” zeg ik terwijl ik de heerlijke geur van mijn vers gemaakte ontbijt opsnuif. Hij lacht. “Everything for you, Nialler!”. Wanneer ik mijn ontbijt naar binnen heb geschrokt stap ik onder de douche. Als ik me heb aangekleed loop ik weer naar de kamer, waar Zayn, Liam en Louis tv zitten te kijken. “Where’s Harry?” vraag ik. “He’s cleaning the kitchen, because he made a big mess when he made your breakfast.” zegt Liam. Een beetje schuldig plof ik op de bank neer. “So, who’s coming with me when I’m going to buy a new mobile?” vraag ik. “Meee!” schreeuwt Zayn. Ohja. Zayn is gek op elektronische dingen uitproberen. Hij kan dan ook uren in een winkel staan en op een tabblet of smartphone in de winkel bezig zijn. Ik grinnik. “What?” vraagt hij beledigd. “Nothing, you’re just adorable when you act like that.” lach ik. Hij kijkt nu nog beledigder. “Look who says it…” mompeld hij. Ik sleur hem lachend mee naar de hal waar we onze jassen aan doen om op weg te gaan.

We zetten onze zonnebrillen en mutsen op en trekken onze sjaals omhoog. “Ready?” vraagt hij. “Let’s do this!” roep ik vrolijk. We stappen de auto uit en lopen naar de dichstbijzijnde mediawinkel. Ik ben Zayn direct al weer kwijt aan de ipads en tabblets als we binnen zijn. Zelf loop ik door naar de smartphones. Eigenlijk kan het me niet zoveel schelen. Dan valt mijn oog op de Nokia C2-02. Die is eigenlijk best wel heel mooi! Vooral de witte met het gouden randje. “Zayn?” roep ik door de winkel. Dan wordt er een hand voor mijn mond gedrukt. “Do you want them to notice us, silly?” vraagt Zayn met pretoogjes. “Of course not, but I know which one I want.” lach ik. Ik loop naar de kassa om af te rekenen en Zayn volgt me. “Show me which one you’ve choosen.” zegt hij. “Nope!” grijns ik. “You’ll see that at home.” “You’re really mean, Nialler…!” hij geeft me een stomp op mijn schouder. “Auch!” gil ik terwijl ik lachend de winkel uitren, gevolgd door een zogenaamd boze Zayn. Hijgend kom ik bij de auto aan. “Gotyaa!” roept Zayn vrolijk als hij eindelijk bij de auto is gekomen. “And what are you going to do now?” vraag ik hem. Hij grijnst en grist mijn zak uit mijn handen. Hij halt het doosje met mijn nieuwe mobile eruit en maakt hem open. “Waauw! He’s really nice, Ni! I want one too!” kirt hij enthousiast. “But your mobile is still okay…” herinner ik hem. Hij haalt zijn mobiel uit zijn zak en gooit hem hard op de grond. “Now he’s dead too.” zegt hij met een onschuldig gezicht. Ik barst in lachen uit en duw Zayn richting de winkel, waar ze ons heel raar aanstaren.

[Even een massive thank you voor de abo's. THANK YOOUUU<3]

Reageer (7)

  • BabyWhale

    hahah wattafack Zayn's mobiel ?!

    1 decennium geleden
  • BabyWhale

    ahahh oke laat maar ze hebben hem al weer xd

    1 decennium geleden
  • BabyWhale

    WHAT THE FUCK ?! ZIJN SIL SUKELSS !!!!!!

    1 decennium geleden
  • Fireling

    laatste stuk echt genius!! ik lag strijk
    snel verder lezeen

    1 decennium geleden
  • Dinja3012

    Haha, zayn is funny (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen