eindelijk het vervolg
enn charissa, weet dat ik van je hou
en wij gaan de wereld overnemen!!!
(K)
samantha
p.s meiden i luf you 2

welke ?

siham
verhaal
romy

vervolg verhaal
*shanti pov* je liep boos naar boven. waarom had hij dit nu gedaan? nu moest ik shiam en roxy alles gaan uitleggen. en je wilde gewoon niet dat iemand jou zag huilen. ze zouden je misschien toch een aansteller vinden. misschien dat romy en siham helemaal niet meer met je wilde omgaan omdat je kanker in je lijf hebt zitten. waarom hadden ze het niet over 1 jaar pas ontdekt. dan was alles anders geweest. misschien was je dan wel zelfs al dood geweest!. wat moest je nu doen? het aan de meiden vertellen? ze zouden het toch uit je krijgen, dus tegenstribelen zou niet werken. opeens ging de deurbel onder. je hoorde hoe georg de deur open maakt en met een vriendelijke hoi, iemand binnen liet. aan de voetstappen, dat het er 2 waren. je hoorde iemand van hen vragen waar jij was. dat was duidelijk siham, ze klonk altijd lief, maar ook wel bitchy, met haar wilde je geen ruzie. je hoorde hoe de andere persoon zei, dat ze naar jou toe wilde dat was duidelijk romy. even later hoorde je ze naar boven komen. op de deur werd geklopt. jij: binnen. de deur ging open en zag 2 bezorgde blikken in de gezichten van romy en siham. je keek op en zei op een vriendelijk toon. hoi. siham en romy kwamen naast je zitten op het bed. ze namen beide je hand vast die jij op je knieen had gelegd. siham: meid waarom heb je me niet gebeld en het verteld. romy: precies, je weet toch wat ik, en de andere meiden hebben gezegd? je knikte. dat wist je nog als de dag van gisteren. je zat met de meiden samen backstage op een bank, en kletste met ze. ze hadden gezegd dat je altijd bij hun terecht kon met je problemen. jij: sorry. siham: waar voor? jij: dat ik het niet eerder aan jullie verteld heb, maar ik wil gewoon niet dat iemand mijn verdriet ziet. romy: lieford, ik snap wat je bedoelt, maar jou verdriet is nu niet de hoofdzaak. siham: precies. romy: het belangrijkste is nu dat jij beter wordt.

siham <3
naam: Siham
leeftijd: 18
uiterlijk: Roze haar en uitdagende kleding
innerlijk: Beetje bitchy,lief,behulpzaam&humoristisch
beste eigenschap: Helpt andere mensen
slechte eigenschap: Heel druk
piercings/tattoo's : Tongpiercing,tatto op min schouderblad

romy <3
naam: Romy
leeftijd: 18
uiterlijk: Zwart haar,dun en emostyle
innerlijk: Lief,bitchy&humoristisch
beste eigenschap: Lief
slechte eigenschap: vermoeiend
piercings/tattoo's : Nee

Reageer (9)

  • SweetEnemy

    verder!!!!
    Xx.

    1 decennium geleden
  • barbara

    meis echt mooi ga verder please

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    verder!!!!!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden
  • NaniDiamonds

    vrdrrrrrrrrrr:D:D:D

    wil je t weer laten weten?(A)

    xx

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen