vervolg:D
hoop dat jullie het leuk vinden ^^
have fun
xXx

samantha

reacties? klik verzenden :D(A)


i want a .....
tom die flink in zijn handen aan het klappen is, en gustav die een meisje na gilt. ''oh mijn god jullie zijn geweldig'' schreeuwt hij met een hoge stem. georg die trots naar jou kijkt, en zegt ''dat is nou mijn zusje'' je moest een beetje blozen omdat georg dat zei. je kijkt nog eens naar bill die je een dikke knipoog geeft. siham en romy die dik aan het grijnzen zijn. de volgende waren aan de buurt romy en tom gingen zingen, romy was goed, maar tom bakte er niets van vele valse tonen, en hij wist niet eens de tekst goed te lezen. na een uur vonden jullie het wel genoeg en besloten om nog lekker te gaan winkelen. jullie pakte jullie jassen en tassen. en liepen met z'n alle naar de stad toe {maar 10 minuten lopen}. tom, georg, gustav en romy lopen verder op. siham, bill en jij lopen achter aan , jullie praten over welke kleur t-shirt er op een zwarte broek het mooiste staat {hoesow droog} aangekomen in de stad, splitsen jullie je, in meisjes groep en jongens groep. jullie lopen door de straatjes heen. jullie liepen voorbij de juwelier, de tattooshop, piercings zaak, en een kapperszaak. je dacht terug aan wat je in je dagboek had geschreven en wat je heen graag wou. je stopte met lopen. siham en romy keken je verbaasd aan. jij: ik wil.....
ja ik weet dat ik gemeen ben omdat ik nu stop xD maar ik ga alleen verder als ik genoeg reacties krijg :D

Reageer (13)

  • Sjannekeee

    verder!!!!!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden
  • zoowiezombie

    weiter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

    1 decennium geleden
  • XdolceX

    weiter bitte

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • barbara

    Lieverd hoeveel is genoeg xD ik wil dat je verder gaat xD en nu wil ik weten wat jij wil whahaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen