vervolg :D
hoop dat hij nog leuk is :D
xXx

leave a message;)


meet charissa
''als je het niet mooi vind, of er moet iets veranderen hoor ik het wel'' zei ze vriendelijk. je knikte. ik dacht aan een rode roos, en dan 2 vogels die erboven vliegen met een soort lint waarop staat never give up. charissa begon meteen met tekenen, ze was druk bezig, en wat ze al had getekend was prachtig. ze was nog druk aan het tekenen toen ze opeens vroeg waarom ik dit wilde. ''er is sinds een paar dagen leukemie bij me gevonden'' ze keek op. ''dat moet wel erg heftig zijn'' ''ik had gedacht dat het zwaarder zou zijn'' zei je. opeens zag je dat ze aan de binnenkant van der arm het tokio hotel teken had getattoerd. ''dat is mooi'' zei je. ''ja ik vind het een geweldige band, voor al die gitarist'' uit het niets begon je te lachen. ''heb ik iets verkeerds gezegd?'' vroeg ze verward. ''nee'' zei je. je haalde je id uit je zak en liet het haar zien. ''shanti listing'' las ze hard op. ''omg! jij bent het zusje van georg! omg!'' ze keek met grote ogen naar je. ''ik zal er zeker voor gaan zorgen dat jou tattoo vandaag nog klaarkomt. je glimlachte. ''anders kom eens gezellig naar mij toe, ik zal dan zorgen dat tom er ook is;)'' ''omg dat meen je niet!'' schreeuwde ze nog. siham en romy keken vanaf een afstandje me raar aan. ''tuurlijk meen ik dat anders zeg ik het niet he:P'' ''ik zal zeker komen:P'' zei ze enthouisast. ze tekende verder, en het resulaat was geweldig.. ''hij is echt prachtig'' kon je uitbrengen. ''nou dan gaan we hem meteen zetten'', zei ze vrolijk.

Reageer (12)

  • FannieJJ

    Wauw Super !
    snel verder =D

    xox<3

    1 decennium geleden
  • Scarhead

    Verderr<3
    x__

    1 decennium geleden
  • Vervain

    Snel veder! <3.

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    verder!!!!!
    echt super!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden
  • LichLovesTH

    jeej, hij is weeeer verderr =D
    ga maar ook weer verder met 13 =D

    <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen