vervolg:D moet ik nog verder? of moet ik er langzaam een eind aan maken?
laat het me weten;)

en deze mensen wil ik bedanken voor hun reactie

PrincessXsp(K)(H)
BrendaaPOPS(K)(H)
sjannekeee(K)(H)
rondje5(K)(H)
Lavendel(K)(H)
SEXTENSIONS(K)(H)
sillx(K)(H)

yes they are kissing
*samantha pov*
Ik loop de kamer binnen, en meteen kijkt iedereen mij aan. 'Ze zijn aan het zoenen he?' zegt Siham vrolijk terwijl ze voor mij neus staat te stuiteren. 'Wie?' vraag ik alsof ik niet weet wie ze bedoelen. 'Georg en Romy' zegt Gustav terwijl hij meestuitert met Siham. Ik zucht 'Yep ze zijn aan het zoenen, op de gang boven.' grijns ik dan terwijl ik iedereen aankijk. Meteen stormt iedereen naar boven. 'jullie hebben het niet van mij' zeg ik ze nog na. Dan merk ik dat Bill nog in de kamer is. 'heey' zegt hij dan met de meest schattige glimlach. 'heey' zeg ik zo lief mogelijk terug. 'Gaat het weer een beetje?' vraagt hij dan bezorgd. Hij is echt een schatje. 'Ja het gaat weer' zeg ik dan. Dan valt het je weer in dat, het plastic van de tattoo eraf mag. 'Ik ga even naar de wc' zeg ik snel, terwijl ik naar de wc loop. 'Oke' hoor ik nog achter me. Ik loop de wc naar binnen, en maak hem op slot. Ik trek mijn truitje uit, en haal het plastic ervan af. De tattoo is nu nog mooier geworden. Ik gooi het plastic snel in het kleine prullebakje wat in het hoekje op de grond staat. Snel trek ik mijn truitje weer aan. Dan trek ik de wc door, anders denken ze ook. Dan maak ik de deur open en loop terug naar de woonkamer, waar de rest ook alweer zit.

Reageer (12)

  • MrsGrey

    geweldig verhaal_O_

    1 decennium geleden
  • BrendaaPOPS

    Bn verslaafd aan dii serie ;o
    Snel verder! ^^

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden
  • Kyuhyun

    verder echt een kei leuke quiz!

    Xx(K)

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    snel verder

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen