Foto bij 028.

Enjoy <3

Mabel Johanson

Toen ik met Louis naar Niall ging was ik wel benieuwd wat ik ging aantreffen. Misschien had ie wel een gat in zijn hoofd of hij zag er gewoon net zo normaal uit als gewoonlijk. Louis hielp me met lopen want ik strompelde nog steeds door pijnscheuten in mijn zij. Ik hoop dat die Liz levenslang krijgt!'There you go' en Louis liet me los, ik glimlachte nog even naar Zayn die op de grond tegen de muur zat en liep naar binnen. Meteen zag ik het blonde koppie van Niall weer. Hij was naar buiten aan het kijken en had mij blijkbaar niet gehoord.'Hé little blondie'. Gelijk draaide hij om en glimlachte. 'You came! Come here'. Ik kroop voorzichtig naast Niall in het bed. 'Weird to sit here with the both of us in a hospital' zei Niall voor zich uit. 'Niall' mijn stem begon al te trillen. 'What's wrong ?'. Bezorgd keek Niall me aan. 'Niall, tell me, do you have voices inside your head? Negative voices?'. Ik keek hem doordringend aan. Al nadenkend keek hij even naar buiten en toen hij me weer aankeek zag ik dat hij waterige ogen had. 'Yes, they are teasing me all day long, they don't stop, they just go on and on and on'. En een traan rolde over zijn wang. Medelevend wreef ik over zijn schouder. 'I'm so sorry for you Niall, is there something I ..'. Ik kon mijn zin niet eens afmaken doordat er iemand de kamer binnekwam lopen. 'NIALL what are you doing here man?'. 'Nisha it isn't loyal to just walk in and start talking okay?'. 'Sorry' zei het meisje,dat blijkbaar Nisha heette. 'Nisha this is Mabel, Mabel this is Nisha'. Nisha kwam naar me toe en gaf mij een hand. Voorzichtig pakte ik die aan. 'AU'. Gelijk sprong ze achteruit. 'No no it's not your fault, I was attacked and it still hurts'. Opgelucht kwam ze weer naar ons toe. 'I think I go to my own room again, see you later little blondie'. Plagend stak ik nog mijn tong naar Niall uit voordat ik weer terug ging. Zayn en Louis waren blijkbaar ergens heen gegaan want ze zaten niet meer op de gang. Toen ik eindelijk bij mijn kamer was aangekomen hoorde ik Liam en Harry praten. 'You know Harry, we are in a difficult drama, you love her and I love her'. 'Yeah but there's nothing we can do about it Li'. Waren ze nou over mij aan het praten? 'Mabel is just such a sweetheart. I can't let her go'. 'I know Liam but maybe she's better of with someone else, I mean she can't love two people at the same time for her whole life!'. WAT? Wou Liam het uitmaken ofzo? Ik bedacht een tactiek: gewoon zomaar de kamer binnenlopen en doen alsof er niets aan de hand is.

Reageer (2)

  • Valverde

    Snel verder en kudo! x.

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Whoops, niet zo slim van Liam en Harry om op 't zelfde meisje verliefd te worden ;d. Snel verder (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen